اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیش از حد سرد یا گرم کردن اتاق خواب چه عواقبی دارد؟

اگر عادت دارید اتاق خوابتان زیادی سرد یا گرم باشد بخوانید!

بیش از حد سرد یا گرم کردن اتاق خواب چه عواقبی دارد؟

همگی از خوابیدن در اتاق گرم بعد از یک روز طولانی مخصوصاً که هوای بیرون سرد باشد لذت می بریم یا اینکه بسیاری از افراد دوست دارند در یک اتاق سرد بخوابند، زیرا از این طریق می توانند در زیر پتوی گرم حلقه بزنند.اما آیا می دانید که دمای اتاق می تواند رویاهای شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد؟

رویاها

گفته شده است که خوابیدن در یک اتاق خیلی سرد یا گرم می تواند بر رویاهای شما تأثیر منفی بگذارد. محققان دریافته اند که دمای اتاق خواب شما می تواند بر کیفیت خواب و همچنین محتوای خواب تأثیر بگذارد. پس مراقب باشید، حتما دوست نخواهید داشت، صبح شنبه با خستگی از خواب بیدار شوید در حالی که شب قبل از گرم یا سرد بودن زیاد اتاق خواب خود لذت برده اید؛ درست است؟

اگر عادت دارید اتاق خوابتان زیادی سرد یا گرم باشد بخوانید!

نکته دیگری که باعث تاثیرگذاری روی کیفیت خواب ما می شود رایحه است. چطور؟

رایحه

نه تنها دما بلکه رایحه اتاق شما نیز در چگونگی خوابتان تأثیر دارد! محققان آلمانی این موضوع را بررسی کرده اند. برخی از شرکت کنندگان در این مطالعه با بوی گل رز و برخی دیگر با بوی تخم مرغ گندیده از خواب بیدار شدند. معلوم شد افرادی که در اتاق با بوی گل رز از خواب بیدار شده اند ، خواب مثبت بیشتری نسبت به افرادی که با بوی تخم مرغ گندیده از خواب بیدار شده اند.بنابراین برای بهبود کیفیت و کمیت خوابتان حواستان به بو و دمای اتاق خوابتان باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد