اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین روش برای ازبین بردن موهای زائد

از بین بردن موهای زائد یکی از پر دغدغه ترین کارها برای خانم ها است که معمولا با حساسیت، زخم و ناکامی مواجه هستند.

بهترین روش برای ازبین بردن موهای زائد


از بین بردن موهای زائد یکی از پر دغدغه ترین کارها برای خانم ها است که معمولا با حساسیت، زخم و ناکامی مواجه هستند.

در این خبر مزایا و معایب روش های مختلف ازبین بردن موهای زائد را به شما معرفی خواهیم کرد و انتخاب کدام روش با توجه به موقعیت و نوع مو و پوست شما مناسب است. همه این روش ها می توانند برای یک فرد مناسب و برای فرد دیگری با مشکلات همراه باشد.

۱. تیغ زدن: استفاده از تیغ برای از بین موهای زائد می تواند راه حلی سریع و آسان باشید همچنین هزینه کمی را نیز برای شما دارد و به راحتی می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. همچنین برای افرادی که به درد حساس هستند روشی ایمن است. در عین حال امکان زخم شدن پوست، بروز خارش و حساسیت همواره در استفاده از این روش وجود دارد. علاوه بر این رویش مجدد موها در استفاده از تیغ سریع است.

تیغ

۲. اپیلاسیون: این روش نیز یکی از ارزان ترین روش های از بین بردن موهای زائد است و در عین حال رویش موها به طور کامل یک ماه زمان می برد و موجب نازک شدن موها نیز می شود. همچنین به لایه برداری پوست های مرده و لطیف شدن پوست کمک می کند. اما در این روش درد زیاد و امکان آسیب به پوست با موم داغ وجود دارد. زیر پوست رفتن موها و شل شدن پوست از دیگر معایب استفاده از اپیلاسیون است.

۳. پودر نظافت: استفاده از پودر نظافت به لایه برداری پوست، کند شدن رشد مو و رفع بوی بد بدن کمک می کند. اما در عین حال می تواند باعث سوختگی پوست شود و در صورتی که بدن خیس باشد و یا زخم و جوش داشته باشد باعث آسیب رسیدن به پوست می شود. اما استفاده از روش دشوار و بوی بد دارد.

بهترین روش برای ازبین بردن موهای زائد

۴.لیزر: از جمله مزایای استفاده از لیزر نتیجه طولانی مدت، حذف موهای زیر پوستی و عدم آسیب به پوست است. اما روش هزینه بالایی دارد و بر روی موهای کرکی تاثیری ندارد و در صورت استفاده از اشتباه از دستگاه موجب سوختگی می شود. توصیه می شود افراد دارای اختلالات هورمونی و مصرف کننده های داروهای حساس به نور از این روس استفاده نکنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد