اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

با رعایت این الگوهای زبان بدن اعتماد به نفستان را افزایش دهید

زبان بدن یکی از مهم ترین راه های برقراری ارتباط مؤثر است که بسیاری از اوقات می تواند چیز های بسیار زیادی را درباره شما و شخصیتتان به دیگران بگوید.

با رعایت این الگوهای زبان بدن اعتماد به نفستان را افزایش دهید


زبان بدن یکی از مهم ترین راه های برقراری ارتباط مؤثر است که بسیاری از اوقات می تواند چیز های بسیار زیادی را درباره شما و شخصیتتان به دیگران بگوید.

ما در سایت طلا قصد داریم برخی از الگو های زبان بدن را به شما معرفی کنیم که می تواند اعتماد به نفس شما را از نظر دیگران افزایش دهد. با اعتماد به نفس بودن می تواند در زندگی شخصی و کاری شما بسیار مفید باشد.

1. تا جایی که می توانید ارتباط چشمی برقرار کنید. به گفته نویسنده مایکل الزبرگ، متخصص زبان بدن، تماس چشمی یکی از مهم ترین و قدرتمند ترین ابزارها در هنگام تعامل رو در رو با شخص دیگر است.

حفظ تماس چشمی مناسب بیانگر صداقت، راستی، نزدیک بودن، توجه و تمایل به گوش دادن است. فقط باید مراقب باشید که زیاد کنجکاو به نظر نرسید، اما غیر از این این یک روش بسیار موثر است.

2. صمیمانه بنشینید. در حین گفتگو با یک فرد دیگر باید حالت نشستن خود را در نظر بگیرید. خم شدن به جلو می تواند شما را مشتاق به ادامه صحبت نشان دهد.

فاصله گرفتن از فرد دیگر می تواند پیام دوری و عدم علاقه و توجه را القا کند. همچنین خم شدن به جلو می تواند نشان دهنده اعتماد به نفس نیز باشد.

3. سرتان را صاف بگیرید. به طور کلی، افرادی که با سر پایین راه می روند، یا هنگام گفتگو با شخص دیگری سر خود را خم می کنند، شخصیت درونگرا دارند.

از این حالت ها اغلب به عنوان عدم عزت نفس یا اعتماد به نفس پایین تعبیر می شود. اگر برعکس، کسی با سر بالا گرفته با دیگران صحبت کند، این باعث می شود که او مانند یک فرد مطمئن، با اعتماد به نفس و مغرور ظاهر شود.

4. با آغوش باز در مقابل دیگران قرار بگیرید. توجه به وضعیت بدن ضروری است، به ویژه هنگامی که با چالش های مهمی مانند جلسه یا مصاحبه شغلی روبرو هستید. اگر می خواهید اعتماد به نفس خود را منتقل کنید، وضعیت بدن شما باید صاف باشد و همچنین باید آرام به نظر برسید.

این کار را می توانید با قرار دادن شانه ها به عقب و سر به سمت بالا انجام دهید. به این ترتیب، در عین حال آرام و با اعتماد به نفس به نظر می رسید. حالت خمیده و متشنج، با شانه ها به جلو و سر پایین، تصویر برعکس ایجاد می کند: عدم امنیت، کم رویی و عصبی بودن.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد