اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 نکته برای جلوگیری از بخار کردن شیشه عینک هنگام استفاده از ماسک

هنگام استفاده از ماسک، دیگر عینک بخار گرفته وجود ندارد

3نکته برای جلوگیری از بخار کردن شیشه عینک هنگام استفاده از ماسک

در دوران کرونا ، استفاده از ماسک در بسیاری از شرایط ، اجباری است. اما پوشیدن ماسک برای کسانی که عینک دارند می تواند چالش بزرگی باشد، چرا که استفاده همزمان از عینک و ماسک باعث بخار گرفتن شیشه عینک میشود. خوشبختانه چند نکته خوب در مورد چگونگی جلوگیری از این اتفاق وجود دارد.

چگونه ماسک می پوشید؟

قبل از اینکه به نکاتی در مورد چگونگی جلوگیری از بخار شدن شیشه عینک بپردازیم،مهم است که بدانیم چگونه از ماسک درست استفاده کنیم. اول و مهمترین نکته، شما باید دستان خود را کاملا بشویید و خشک کنید. سپس ماسک را توسط بندهای اطراف ماسک بردارید، بدون اینکه خود ماسک را لمس کنید. سپس حلقه ها را پشت گوش خود قرار داده و هنگام برداشتن ماسک ، دوباره فقط بندهای آن را لمس کنید. ماسک های پارچه ای را درون کیسه پلاستیکی نگه دارید و ماسک های دست دوم و جدید را کنار هم نگذارید،همچنین ماسک های بدون پوشش را در کیف دستی خود قرار ندهید ،چراکه می تواند منجر به شیوع ویروس کرونا شده و ویروس می تواند سایر وسایل شما را آلوده کند.

نکاتی برای جلوگیری از بخار کردن شیشه عینک

وقتی ماسک می زنید نفس گرم و مرطوب از طریق چند حفره کوچک خارج می شود و پشت لنزهای عینک شما قرار میگیرد. نتیجه؟ عینک بخار گرفته و آزار دهنده که دائماً باید با پارچه، لنز را خشک کرد. برای جلوگیری از این کار، یکی از نکات زیر را امتحان کنید.

مایع ظرفشویی

یک نکته مفید برای غبارگرفتگی عینک ، استفاده از مایع ظرفشویی است. قطره کوچکی از آن را روی لنزها قرار داده و با استفاده از پارچه تمیزکننده لنز (مخصوصاً قسمت داخلی) آن را به خوبی بمالید.

کرم اصلاح

گزینه دیگر استفاده از کرم اصلاح روی لنزهای عینک است. کمی کرم اصلاح روی لنزها بگذارید. با استفاده از پارچه ، آن را به دو طرف لنزها بمالید. قبل از شستن با آب گرم بگذارید لحظه ای بماند.

از ماسک دیگری استفاده کنید

آیا این نکات به درد شما نمی خورد؟ ممکن است ماسک شما بالای بینی شما نباشد. ماسکی را بخرید که دارای نوار فلزی در بالای خود باشد تا بتوانید آن را به شکل بینی خود درآورید. این کار باعث می شود هوای گرم بیش از حد از ماسک خارج نشود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد