اونس طلا2298.64
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر فرد افسرده ای هستید باید این ۷ نکته را درباره افسردگی بدانید

افسردگی یکی از معروف ترین بیماری های روان است که افراد اطلاعات کمی از آن دارند و در مواردی فرد افسرده را نیز مورد آسیب بیشتری قرار می دهند.

اگر فرد افسرده ای هستید باید این ۷ نکته را درباره افسردگی بدانید



افسردگی یکی از معروف ترین بیماری های روان است که افراد اطلاعات کمی از آن دارند و در مواردی فرد افسرده را نیز مورد آسیب بیشتری قرار می دهند.

دانستن این نکات علاوه بر اینکه به فرد افسرده کمک می من تا موقعیت خود را بهتر درک کند به اطرافیان آن ها نیز کمک می کند تا بتوانند واکنش مناسبی را نسبت به بیماری نشان دهند . در بهبود به او کمک کنند.

۱.درمان افسردگی به راحتی با داشتن یک تغذیه مناسب و ورزش کردن امکان پذیر نیست. این موارد می توانند در روند درمان کمک کننده باشند اما درمان اصلی نیستند زیرا با شروع افسردگی فرد نیاز به درمان اساسی دارد.

تغذیه

۲.این افراد این مسئله را می خواهند که هرچه سریع تر درمان شوند در نتیجه هرگز به آن ها نگویید که تلاش نمی کنند. هیچ فردی نمی خواهد که این احساس را داشته باشد در نتیجه با آن مبارزه می کند حتی اگر فقط بر روی تخت خوابیده باشند. با گفتن این جمله که آن ها تلاش نمی کنند ارزش تلاش آن ها را از بین نبرید.

۳. گاهی هیچ احساسی در آن ها وجود ندارد و گاهی نیز در احساسات غرق می شوند و این اتفاق بدون هیچ دلیل خاصی ایجاد می شود.

افسردگی

۴.آن ها نمی توانند به افسردگی فکر نکنند و یا از آن ناراحت نباشند پس گفتن جملاتی مانند بهش فکر نکن یا یا ناراحت نباش را فراموش کنید.

۵.آن ها واقعا ارزش حرف های شما را می دانند هنگامی که به شما می گویند اگر کمکی بخواهند به شما می گویند اما مشکل اصلی آن ها در این است که خودشان نیز نمی دانند دقیقا چه چیزی می خواهند و یا چه چیزی موجب خوب شدن حال آن ها می شود.

حرف زدن

۶. افسردگی باعث می شود آن ها احساس اضافه بودن داشته باشند. در نتیجه با حمایت کردن و حرف زدن درباره احساساتشان می توانیم احساس خوبی به آن ها بدهیم.

۷.آن ها از دیگران کناره گیری می کنند و ارتباط شان با دوستانشان کمرنگ می شود به این خاطر که نمی خواهند تاثیر منفی در حال دیگران داشته باشند و رفتارشان به این معنا نیست که از شما خوششان نمی آید.

۸.لازم نیست همواره کاری برای آن ها انجام دهید و یا با آن ها حرف بزنید گاهی تنها در کنار آن ها حضور داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد