اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند صعودی قیمت طلا ادامه دار شد

روند صعودی قیمت طلا که از ابتدای هفته گذشته اغاز شد همچنان ادامه یافته و طلا توانست به برخی از سطوح بالا گذشته خود دست یابد.

روند صعودی قیمت طلا ادامه دار شد


روند صعودی قیمت طلا که از ابتدای هفته گذشته اغاز شد همچنان ادامه یافته و طلا توانست به برخی از سطوح بالا گذشته خود دست یابد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی کمی بالا تر از 1810 دلار، در عدد 1811.70 دلار معامله شده و هر اونس نقره نیز 26.16 دلار قیمت دارد که هر دو نسبت به روز گذشته و آغاز هفته رشد خوبی را از خود نشان داده اند.

از طرف دیگر شاخص های بازار سهام نسبت به روز های گذشته ضعیف تر عمل کرده و یک ریزش نسبی را تجربه کردند. قیمت نفت نیز اندکی پایین تر بوده و در عدد 73.75 در حال معامله است.

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر بازار را می توان، افزایش میزان شیوع کرونا در برخی مناطق جهان و نگرانی ها نسبت به گونه های جدید این ویروس و همچنین افزایش تنش های میان چین و ایالات متحده دانست.

هم چنین شرایط فعلی اقتصاد به خوبی که انتظار می رفت بهبود نیافته و در نتیجه ان بانک های مرکزی مجبورند شرایط مالی سازگار را برای مدتی طولانی تر باقی نگه دارند.

همه این عوامل در کنار یکدیگر باعث شده تا سرمایه گذاران بار دیگر به سمت فلزات گرانبها حرکت کرده و شروع به خریداری آن کنند. البته به دلیل شرایط پر نوسان فعلی تحرکات در بازار بسیار محتاطانه تر باشد.

تحلیل طلا و نقطه نظرات فنی همچنان نشان دهنده این است که طلا در هیچ کدام از روند های صعودی یا نزولی قرار نگرفته و همچنان سقف صعودی طلا در 1850 دلار می باشد.

مهم ترین مقاومت های طلا هم اکنون سطوح 1808 و 1819 دلار می باشد که در صورتی که طلا بتواند حرکت پایداری در بالای این دو مقاومت از خود نشان دهد به 1850 دلار خواهد رسید.

از طرف دیگر طلا در 1793 دلار اولین حمایت خود را تجربه کرده و اگر افت بیشتری از خود نشان دهد در عدد 1784 دلار پشتیبانی خواهد شد. کف قیمت طلا نیز در عدد 1750 دلار قرار دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد