اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مقامات آمريکايي بازيچه غول هاي اقتصادي اند

اقتصاددان آمریکایی، دولتمردان واشنگتن را عروسک های خیمه شب بازی غول های اقتصادی توصیف کرد.


به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، کریس دورسی در گفتگو با این شبکه گفت:« مطالبی که دولتمردان آمریکایی درباره پرتگاه مالی مطرح می کنند بازیهای سیاسی است.

نگاه آنها به این مسئله نگاه واقعی نیست بلکه آنها این موضوع را فقط بازی سیاسی می دانند. آنها برای حل مشکلات اقدامی نمی کنند. بدهی های آمریکا بسیار کلان است.

ارقامی که درباره بدهی های آمریکا گفته می شود درست نیست.بدهی های آمریکا بسیار بیشتر از حدی است که گفته می شود. طرحهایی هم که برای حل مشکل پرتگاه مالی مطرح شده فقط برای منحرف کردن توجه مردم از مسئله و مشکل واقعی است.

کاملا روشن است که اقتصاد آمریکا با مشکلات جدی مواجه است. نهادهایی که اقتصاد آمریکا را عملا در کنترل خود دارند، کارتلها و غولهای بانکی هستند. آنها اقتصاد آمریکا را عملا روی دستان خود می چرخانند.

دولتمردان دموکرات و جمهوری خواه آمریکا فقط بازیگران این کارگردانهای اقتصادی هستند. البته این بازیگران سیاسی بسیار بد نقش خود را بازی می کنند. همان افرادی که هالیوود را کنترل می کنند نظام بانکی آمریکا را در کنترل خود دارند و با تولیدات خود، مردم آمریکا را فریب می دهند و تحمیق می کنند.»

دورسی در ادامه افزود:« طرحی که در حال حاضر درباره وضع مالی آمریکا به تصویب رسیده است فقط سبب تشدید شرایط زندگی برای مردم آمریکا می شود. آنها باید هزینه های اقتصادی بیشتری را متحمل شوند. این طرح به هیچ وجه راه حل بلندمدت مشکلات آمریکا نیست.

درحالی شرایط زندگی برای مردم آمریکا سخت تر می شود که بانکهای بزرگ سود بیشتری به دست می آورند. طرحهایی که دولت آمریکا به تصویب می رساند فقط به نفع بانکهای آمریکایی است. حمایت چندین میلیارد دلاری دولت آمریکا در زمان بروز بحران مالی و اقتصادی چند سال پیش موید همین مسئله است. این رویکرد کاملا مسخره است. باید به مردم معمولی آمریکا کمک شود و نه اینکه بانکهای بزرگ و بنگاههای اقتصادی بزرگ سودمند شوند.»

دورسی گفت:« نظام سرمایه داری به گونه ای است که عده ای افراد معدود آن را در کنترل و اداره خود دارند. نظام سرمایه داری تاحدی در اقتصاد آمریکا ریشه دوانده است که حتی بانک مرکزی آمریکا نیز در کنترل همان افراد معدود ثروتمند است. این وضع در بخشهای دیگر هم وجود دارد. عده معدود بانکدار و ثروتمند کلان ، با مردم جهان هر بازی که می خواهند انجام می دهند. این بازی بسیار خطرناک است و مردم را قربانی می کند. این رویکرد بانکداران و ثروتمندان بزرگ همواره وجود داشته است و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.»



خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد