اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

5 روش عالی برای استفاده بیشتر از سنجاق سر

این ترفندهای استفاده از سنجاق سر می تواند در خانه به کارتان آید

5 روش عالی برای استفاده بیشتر از سنجاق سر

اگر کسی با موهای بلند در خانه خود دارید ، احتمالاً یک جعبه سنجاق سر در جایی از خانه قرار دارد که می توانید کارهای بیشتری با استفاده از آن انجام دهید. آیا تا به حال به این پنج روش فکر کرده اید؟

برای بستن بسته ها

بسته های پلاستیکی برنج ، ماکارونی و چیپس به طور مرتب در کمد آشپزخانه شما باز می مانند؟ با این سنجاق ها به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید. بالای کیسه را بغلتانید و سنجاق را روی کیسه بکشید. این کار باعث می شود غذای شما مدت زمان بیشتری تازه و مطبوع بماند.

به عنوان نشانه گذار

در حال مطاله کردن هستید و هیچ نشانه ای در دست نیست؟ پس یک سنجاق بردارید و آن را در صفحه ای که میخواهید قرار دهید. به این ترتیب صفحه مناسب برای دفعات بعدی نشانه گذاری خواهد شد.

برای مشخص کردن انتهای نوار چسب

آیا همیشه انتهای رول نوار چسبتان گم میشود؟ آزار دهنده است، نه؟ اگر می خواهید بارها و بارها انتهای چسب خود را گم نکنید ، یک بار از این سنجاق سر ها استفاده کرده و آن را به انتهای نوار چسب بچسبانید تا دفعه بعدی بلافاصله ابتدای چسب را پیدا کنید.

برای تخلیه پمپ

در اینجا یک ترفند مفید برای پمپ تقریبا خالی از خمیر دندان یا کرم وجود دارد. قسمت بالای لوله را بغلتانید و با سنجاق محکم کنید سپس محتوای باقیمانده در لوله را با سنجاق سر به سمت درپوش برانید؛ حال می توانید به راحتی از مواد باقی مانده استفاده کنید.

هنگام میخ کوبیدن

سنجاق سر هنگام انجام کارهای عجیب و غریب نیز به درد شما می خورد. یک سنجاق را در اطراف میخ قرار دهید تا در حالی که چکش می زنید در جای خود قرار گیرد. به این ترتیب ،میخ تکان نمیخورد و احتمال اینکه انگشت شست شما به طور تصادفی زیر چکش قرار بگیرد را کاهش می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد