اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا، آیا حرکت صعودی فلز زرد واقعی است؟

طلا از چند روز گذشته یک روند افزایشی را آغاز کرده و قیمت آن در حال دستیابی به سطوح بالا تر است. اما با این وجود آیا حرکت صعودی فلز زرد واقعی است و ادامه خواهد یافت؟

افزایش قیمت طلا، آیا حرکت صعودی فلز زرد واقعی است؟


طلا از چند روز گذشته یک روند افزایشی را آغاز کرده و قیمت آن در حال دستیابی به سطوح بالا تر است. اما با این وجود آیا حرکت صعودی فلز زرد واقعی است و ادامه خواهد یافت؟

همراه با افزایش قیمت نفت خام و کاهش ارزش شاخص دلار قیمت طلا از صبح دیروز یک روند افزیشی را آغاز کرده و همچنان در حال طی کردن مسیر صعودی است. هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1808 دلار در حال معامله است.

عوامل گفته شده در بالا باعث شده تا بازده خزانه داری ایالات متحده کاهش یافته و در عدد 1.35 قرار بگیرد که بسیار پایین تر از روز گذشته بوده و برای حرکت صعودی طلا بسیار مناسب می باشد.

بازار های سهام جهانی نیز مانند طلا در حال طی کردن روند صعودی بوده و S&P 500 و نزدک هر دو نزدیک به بالا ترین رکورد های خود قرار دارند.

مهم ترین اطلاعاتی که سرمایه گذاران در انتظار آن هستند، صورت جلسه فدرال رزرو بوده که مشخص می کند این بانک برای چه مدتی به سیاست های سازگار خود ادامه خواهد داد.

در دیگر اخبار اتحادیه اروپا پیش بینی های خود برای تورم را در عدد 1.9 درصد قرار داد که بالا تر از پیش بینی های گذشته هستند. با این وجود بسیاری از تحلیلگران تورم بیش از این رشد خواهد کرد.

در بازار های دیگر قیمت نفت خام نایمکس در عدد 74.75 قرار دارد. پس از عدم توافق در جلسه اوپک قیمت نفت تا بالا ترین سطح 6.5 ساله خود یعنی 76.98 دلار نیز صعود کرد.

از نظر فنی تحلیل های طلا نشان دهنده این است که هیچ کدام از روند های صعودی یا نزولی هم اکنون در بازار برتری نداشته و هر دو در یک سطح قرار دارند.

سقف صعودی قیمت طلا در حال حاضر سطح 1850 دلار می باشد که طلا برای رسیدن به آن باید مقاومت های 1815 و 1825 دلاری را پشت سر قرار دهد.

از طرف دیگر طلا ابتدا در نقطه 1800 دلار حمایت شده و در صورت افت به زیر این سطح در نقطه 1794 دلاری حمایت می شود. کف پشتیبانی طلا نیز در عدد 1750 دلار قرار دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد