اونس طلا2414.89
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

به این دلیل ژل ضدعفونی را اصلا در ماشین نگه ندارید!

نیروهای آتش نشانی هشدار می دهند: "در روزهای گرم ژل ضدعفونی را در ماشین نگه ندارید."

به این دلیل ژل ضدعفونی را اصلا در ماشین نگه ندارید!

به گفته نیروهای آتش نشانی ، نگه داشتن ژل تمیز کننده دست در اتومبیل خطراتی دارد.

با شیوع ویروس کرونا ، افراد بیشتری هر جا که می روند پاک کننده های دست را با خود حمل می کنند. بنابراین ، جای تعجب نیست که ژل ضد عفونی کننده می تواند در ماشین شما قرار بگیرد و مدتی در آنجا بماند. به گفته نیروهای آتش نشانی ، نگهداری ژل در ماشین در روزهای گرم اصلاً ایده خوبی نیست. ما درک می کنیم که نگه داشتن ژل ضد عفونی کننده در ماشین مفید است؛ به عنوان مثال ، اگر تازه خرید خود را انجام داده اید ، می توانید بلافاصله دستان خود را در ماشین ضد عفونی کنید. با این حال ، مردم متوجه نمی شوند که گذاشتن ژل دست در ماشین چقدر می تواند خطرناک باشد.

خطر آتش سوزی

باید توجه داشت بطری ها ،اگر حاوی آب یا سایر مایعات شفاف مانند ژل ضد عفونی باشند ، می توانند آتش بگیرند چرا که این بطری ها منعکس کننده نور خورشید هستند. و در یک روز گرم تابستانی در حالی که آفتاب بشدت به داخل ماشین می تابد نور توسط بطری شفاف منعکس شده سپس نور منعکس شده از طریق بطری قادر به تمرکز بر روی یک سطح قابل احتراق می باشد و درنتیجه آتش سوزی اتفاق می افتد.

این امر قبلا توسط بطری های آب گزارش می شده است ، اما از آنجا که ژل های ضد عفونی در همان بطری های شفاف نگهداری می شوند و از طرفی دارای الکل نیز می باشند پس بدیهی است یک مسئله اضافی رخ خواهد داد.

پس حتما ایمنی را رعایت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد