اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا روزانه پنیر می خورید؟ پس ما خبر خوبی برای شما داریم!

به چه میزان در رژیم غذایی خود از پنیر استفاده می کنید؟قابل توجه همه دوستداران پنیر!

آیا روزانه پنیر می خورید؟ پس ما خبر خوبی برای شما داریم!

آیا طرفدار پنیر هستید و می توانید آن را به سادگی با همه چیز بخورید؟ روی نان ، روی ماکارونی یا به عنوان یک دسر...به به! شاید فکر کرده باشید که خوردن مقدار زیادی از این خوشمزه سفید برای شما مضر است، اما خوشبختانه ، خبرهای خوبی برای شما دریافت کرده ایم: به نظر می رسد پنیر برای سلامتی شما مفید است!

ظاهراً ، خوردن پنیر خطر ابتلا به حمله قلبی را کاهش می دهد.

دو برش

بله ، شنیدن این خبر ما را بسیار خوشحال کرد! تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه Soochow از چین نشان می دهد که خوردن 40 گرم پنیر در روز می تواند به کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری های قلبی کمک کند. تأثیر آنقدر زیاد است که می تواند خطر ابتلا را به کمتر از 14 درصد کاهش دهد! برای مقایسه: یک قطعه بزرگ پنیر از قبل بسته بندی شده حدود 20 گرم وزن دارد.

سکته

محققان پس از مقایسه 15 مطالعه مختلف از اروپا و ایالات متحده به این نتیجه رسیدند؛ برای انجام این تحقیق ، آنها تمام نتایج سلامتی شرکت کنندگان در این مطالعه را که بیش از 200000 نفر بودند مقایسه کردند. محققان به این نتیجه رسیدند که افرادی که به طور منظم پنیر می خورند کمتر در معرض سکته هستند و خطر سکته را می توان تا 10 درصد کاهش داد. محققان فکر می کنند دلیل این امر این است که کلسیم موجود در پنیر باعث می شود بدن شما تمام چربی های موجود در آن را جذب نکند.

خب ، با یک بشقاب دیگر چطور هستید؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد