اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید از خشک کردن لباس داخل خانه اجتناب کرد؟

به این دلایل نباید لباس های خیس خود را در فضای بسته پهن کنید

به این دلایل نباید لباس های خیس خود را در فضای بسته پهن کنید

رطوبت

خب شاید بگویید به دلیل کوچک بودن فضای خانه چاره ای ندارید ، اما به هر حال قصد داریم به شما بگوییم اصلا خوب نیست که لباس ها را در داخل خانه پهن کنید. طبق گزارش انجمن آسم ایرلند ، اگر لباس های خود را در فضای داخلی خشک کنید ، رطوبت را حدود سی درصد افزایش می دهید. رطوبت بالاتر می تواند احتمال ایجاد قارچ های سمی را افزایش دهد.

قارچ و هاگ

یک محیط مرطوب باعث رشد قارچ هایی می شود که می توانند هاگ آزاد کنند. این هاگها به طور بالقوه می توانند باعث واکنشهای آلرژیک در انسان شوند که اغلب با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند؛ در نتیجه ، فرد می تواند بدون دانستن علت ، به طور ناگهانی واکنش های شدید آلرژیک را تجربه کند. همه افراد به قارچ و هاگ واکنش نشان نمی دهد، با این حال، افراد مبتلا به آسم و کسانی که به دلیل شرایط خود حساسیت بیشتری به قارچ و هاگ دارند ، ممکن است علائم آسم در آنها تشدید شود .قارچ ها همچنین می توانند روی پوست تأثیر منفی بگذارند.

علائم

کپک و اسپور موجود در خانه در افراد مستعد واکنش های آلرژیک بوجود می آورد، این علائم ممکن است در ابتدا بی خطر به نظر برسند، مانند آبریزش بینی ، اما در طولانی مدت می توانند بسیار آزار دهنده باشند. اگر علائمی را تجربه کردید که از بین نمی رود و در زندگی روزمره شما مشکلاتی ایجاد می کند ، عاقلانه است که به پزشک خود مراجعه کنید. امکان بوجود آمدن علائم زیر وجود دارد:

آبریزش بینی

سرفه

عطسه

کهیر

سردرد

خستگی

تحریک بافت همبند

آسم

راه حل

اگر مجهز به فضای تراس یا خشک کن برای خشک کردن لباس ها نیستید و مجبور به پهن کردن آنها در فضای داخلی خانه هستید ،حتما این کار را در اتاقی انجام دهید که تهویه خوبی داشته باشد. به عنوان مثال ، رخت آویز را در حمامی با پنجره های باز و فن روشن قرار دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد