اونس طلا2316.59
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,900,000
ربع14,950,000

خودروی لوکس و اسپرت جنسیس معرفی شد+تصاویر

خودروی جدید Genesis G80 Sport در واقع به عنوان یک رقیب اصلی برای خودروی مشابه BMW 5 Series وارد بازار خواهد شد تا توانایی‌های خود را به عنوان یک خودروی لوکس اسپرت به نمایش بگذارد.

به گزارش سایت طلا ، خودروسازی کره‌ای جنسیس Genesis، پس از معرفی خودروی Electrified G80 در ماه مارس سال ۲۰۲۰، روز دوشنبه ۵ جولای (۱۴ تیرماه) نسخه‌ای جدید از این خودروی لوکس را معرفی کرد که بر اساس استاندارها، از ظاهری کاملاً اسپرت و جذاب برخوردار است.

خودروسازی کره‌ای جنسیس Genesis (سازنده اتومبیل‌های لوکس هیوندای)، پس از معرفی خودروی Electrified G80 در ماه مارس سال 2020، روز دوشنبه 5 جولای (14 تیرماه) نسخه‌ای جدید از این خودروی لوکس را معرفی کرد که بر اساس استاندارها، از ظاهری کاملاً اسپرت و جذاب برخوردار است.

Genesis G80 Sport

جنسیس G80 قبل از اینکه در سال 2016 با ایجاد یک برند لوکس مستقل تغییر نام یابد، به عنوان یک هیوندای جنسیس زندگی خود را آغاز کرد. سدان لوکس متوسط در اواخر مارس 2020 به نسل دوم منتقل شد و با Electrified G80 که چند ماه پیش معرفی شد به اولین خودروی برقی این برند لوکس کره‌ای تبدیل شد. چندی نگذشت که در تاریخ 5 جولای (14 تیرماه) سال جاری، جنسیس با طراحی اسپرت، مجدداً خودروی G80 را مورد هدف قرار داد.

Genesis G80 Sport

خودروی جدید Genesis G80 Sport در واقع به عنوان یک رقیب اصلی برای خودروی مشابه BMW 5 Series وارد بازار خواهد شد تا توانایی‌های خود را به عنوان یک خودروی لوکس اسپرت به نمایش بگذارد. این خودرو که تحت تأثیر یک رنگ منحصر به فرد Cavendish Red قرار گرفته است، سپر‌های جدیدی را طراحی کرده است که با دریچه‌های بزرگتر هوا در جلو و دریچه‌های عمودی (مصنوعی) در پشت، طراحی تهاجمی تری ارائه می‌دهد.

معمولاً با تولید نسخه‌های اسپرت از وسایل نقلیه لوکس، خودروسازان میزان کروم را کاهش می‌دهند، اما این خودروی اسپرت مانند سایر اعضای خانواده G80 براق به نظر می‌رسد. این خودرو روی چرخ‌های آلیاژی منحصر به فرد به ابعاد 20 اینچ قرار دارد که دارای طراحی پیچیده با ظاهری تیره است. جالب اینجاست که تصاویر مطبوعاتی کالیپر‌های ترمز قرمز را در جلو و سیاه را در عقب نیز نشان می‌دهد.

با ورود به داخل کابین، سازنده کره‌ای جنسیس G80 Sport را به یک فرمان سه پره مجهز کرده که دارای دوخت قرمز است و برای تکمیل، روکش‌های چرمی Sevilla Red را که تا نیمه پایینی داشبورد و همچنین بر روی کارت‌های درب کشیده شده، اضافه کرده است. المان‌های آلومینیومی و کربن واقعی، دقیقاً مانند الگوی بافت مدل هیبریدی با طرح الماس، مخصوص این نسخه جدید است.

Genesis G80 Sport

مشخصات کامل فنی این خودرو، قرار است در زمان نزدیک به تاریخ عرضه در بازار خودرو که برای سه ماهه سوم سال 2021 برنامه ریزی شده، منتشر شود. در همین حال، جنسیس تأیید می‌کند که G80 Sport دارای ویژگی‌های جدید فرمان عقب است تا دایره چرخش را کاهش دهد و سدان بزرگ را در هر مکانی انعطاف پذیرتر کند. ابتکار فرمان چرخ عقب هرچند جالب توجه به نظر می‌رسد، اما ما به شما یادآوری می‌کنیم بهترین سیستم حال حاضر، سیستم اختیاری در کلاس S مرسدس است که زاویه فرمان 10 درجه فرمان عقب را امکان پذیر می‌کند.

انتظار می‌رود نیروی محرکه این خودرو توسط یک موتور بنزینی 3.5 لیتری V6 توئین توربو تأمین شود که در G80 معمولی 375 اسب بخار و 391 پوند فوت (530 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. نشان «4WD» از هم اکنون روی درب صندوق عقب مشهود است، بنابراین نیرو به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. به عنوان نکته آخر، G80 قبلی دارای اگزوز چهارگانه بود در حالی که این مدل از همان خروجی‌های دوگانه G80 معمولی استفاده می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد