اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال: آیا حرکت صعودی قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟

قیمت طلا در هفته گذشته رشد خوبی را از خود نشان داد و این هفته نیز توانست این حرکت صعودی را ادامه داده و به سمت سطوح بالا تر حرکت کند.

تحلیل تکنیکال: آیا حرکت صعودی قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟


قیمت طلا در هفته گذشته رشد خوبی را از خود نشان داد و این هفته نیز توانست این حرکت صعودی را ادامه داده و به سمت سطوح بالا تر حرکت کند.

با این وجود طلا همچنان برای صعودی شدن لازم است تا سطح کلیدی 1795 دلار را به دست آورده و حرکاتی پایدار در بالای ان سطح از خود نشان دهد. هم اکنون هر اونس طلا 1791 دلار معامله می شود.

عوامل مختلفی در رشد قیمت طلا از صبح امروز مؤثر بود. از جمله این عوامل می توان به نگرانی ها درباره نوع جدید ویروس کرونا به نام دلتا اشاره کرد که باعث تضعیف دلار و رشد قیمت طلا شد.

همچنین طلا همچنان در حال نشان دادن واکنش به داده های مربوط به افزایش نرخ بیکاری و کاهش دستمزد هفته پیش ایالات متحده است. پیش بینی ها درباره سیاست های فدرال رزرو نیز بر روی قیمت طلا تاثیر گذار خواهد بود.

همانطور که بالا تر اشاره شد طلا برای صعود بیشتر نیاز دارد تا بالای 1795 دلار به ثبات رسیده تا بتواند وارد سطح 1800 دلار شود. حال بیایید تحلیل فنی طلا را بررسی کنیم.

ردیاب همگرایی فنی و تحلیل طلا نشان می دهد که فلززرد در حال حرکت به سمت 1795 دلار بوده تا این سطح را به دست آورد. پس از آن مقاومت 1797 دلار و سپس 1800 دلاری در انتظار طلا خواهد بود.

حرکت بالا تر از 1800 دلار می تواند ابتدا طلا را به 1805 دلار رسانده و سپس به سمت مقاومت قدرتمند خود در 1813 دلار سوق دهد.

در همین حال عدم موفقیت طلا را بدست آوردن سطح 1795 دلاری، می تواند احساسات نزولی را تقویت کرده و قیمت این فلز گرانبها را به سمت حمایت خود در 1789 کاهش دهد.

حرکت پایین تر از 1789 دلار می تواند باعث فعال شدن حمایت های بعدی طلا در نقاط 1785 و 1782 دلار شده و در صورتی که افت شدید تری رخ دهد، حمایت 1776 دلاری انتظار طلا را خواهد کشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد