اونس طلا2326.77
مظنه15,026,000
18 گرم3,468,700
ارزش سکه33,853,578
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

4 نشانه ای که به شما می گوید با فشار زیاد و محکم مسواک می زنید

برخی از افراد تصور می کنند که برای از بین بردن پلاک دندان لازم است بسیار محکم مسواک بزنند، در حالی که پلاک دندان بسیار نرم بوده و به راحتی از بین می رود.

4 نشانه ای که به شما می گوید با فشار زیاد و محکم مسواک می زنید


برخی از افراد تصور می کنند که برای از بین بردن پلاک دندان لازم است بسیار محکم مسواک بزنند، در حالی که پلاک دندان بسیار نرم بوده و به راحتی از بین می رود.

محکم مسواک زدن دندان ها می تواند باعث ایجاد آسیب برای دندان ها و لثه شما شود. متخصصان بر این باورند که دقیق مسواک زدن بسیار اهمیت بالایی دارد در حالی که محکم مسواک زدن کار درستی نیست.

1. لثه های شما عقب نشینی می کنند. مینای دندان از دندان ها مراقبت می کند که با محکم مسواک زدن ممکن است به آن آسیب وارد شده و در نتیجه لثه ها شروع به عقب نشینی کنند. در این شرایط ریشه دندان ممکن است در معرض خطر قرار گرفته و آسیب زیادی نیز به لثه های شما وارد شود.

دندان

2. حساسیت دندان ها افزایش می یابد. استفاده از مسواک با فشار زیاد می تواند باعث آسیب زدن به عصب ها و حساسیت بسیار بالای دندان ها شود. در صورتی که نوشیدن و خوردن غذا های سرد و گرم برای شما مشکل است حتما به پزشک مراجعه کنید.

3. سابیده شدن و خراب شدن مسواک. اگر شما هر چند هفته یک بار مجبور می شوید که مسواک خود را عوض کنید و به سرعت دچار سایش می شود بدان معنی است که بیش از حد محکم دندان های خود را مسواک می کنید. همچنین استفاده از مسواک هایی با پرز های سفت نیز می تواند نتیجه مشابهی داشته باشد.

مسواک

4. دندان های نزدیک به لثه رنگ سفید و زیبا ندارند. دندان هایی که زیر لثه قرار دارند با هیچ لعابی محافظت نشده و در صورتی که لثه عقب نشینی کند، به سرعت در معرض میکروب ها قرار گرفته و زرد یا تیره رنگ می شوند.چ

برای حل شدن مشکلاتی که به آنها اشاره کردیم از مسواک های نرم استفاده کنید، مسواک های معمولی را با مسواک برقی جایگزین کنید، تنها با سه انگشت مسواک خود را نگهدارید و در نهایت از خمیر دندان هایی استفاده کنید که کمتر ساینده بوده و به مینای دندان شما آسیب وارد نکنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد