اونس طلا2296.07
مظنه14,981,000
18 گرم3,458,300
ارزش سکه33,752,193
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

قبل از خوردن یک سیب به این نکات حتما توجه کنید

چرا قبل از خوردن سیب شستن آن با آب صحیح نیست؟

آیا قبل از خوردن یک سیب آن را با آب می شوِیید؟ به این دلیل نباید چنین بکنید.

تقریباً هرکدام از ما قبل از خوردن سیب، آن را با آب شیر می شوییم یا با آستین خود پاک می کنیم. اما اگر بخواهید مطمئن شوید که هیچ نوع سموم دفع آفات را مصرف نمی کنید ، این کار تقریباً کافی نیست! فقط یک راه برای تمیز کردن یک سیب وجود دارد که هیچکدام از روش هایی که در بالا ذکر کردیم نیست!اما خوشبختانه ، کار آسانی است.

آفت کش ها

مجله کشاورزی و شیمی مواد غذایی آمریکا مطالعه جدیدی را منتشر کرد. این مطالعه نشان می دهد که در انواع میوه، سیب بیشترین آفت کش روی آن اسپری می شود که این آفت کش ها را می توان روی پوست آن یافت؛ هرچند از این سموم در مقادیر بسیار کمی استفاده می شود ، اما قطعاً روی پوست می چسبد و ما نمی دانیم که این امر در دراز مدت به چه معناست. خوشبختانه راهی برای از بین بردن کامل این آفت کش ها از روی سیب شما وجود دارد فقط توجه کنید شستشوی خالی آن کافی نیست.

خیس خوردن

همه ما می خواهیم میوه خود را به درستی تمیز کنیم بنابراین باید مطمئن شویم که هر چه کمتر از این سموم مصرف می کنیم.اگر می خواهید کار را برای خود راحت کنید ، می توانید به راحتی سیب را پوست بگیرید اما متأسفانه ، این بدان معناست که شما بسیاری از مواد مغذی موجود در سیب را از دست می دهید چراکه بسیاری از این مواد مغذی درست در زیر پوست قرار دارد.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید خیساندن میوه است. اگر سیب را با کمی جوش شیرین در یک کاسه آب قرار دهید و اجازه دهید حدود 15 دقیقه در آنجا خیس بخورد ، تمام آفت کش ها از بین می روند. این ترفند برای انواع دیگر میوه ها مانند گلابی نیز کاربرد دارد.

آب سیب

آیا به دلیل داشتن ویتامین ها ، مقدار زیادی آب سیب می نوشید زیرا فکر می کنید برای سلامتی شما مفید است؟ اشتباه می کنید! از آنجا که درست کردن یک لیوان آب به مقدار زیادی سیب نیاز دارد ، ناخواسته یک تن شکر را می بلعید که می تواند منجر به اوج گرفتن سطح قند شما شود که باعث چاقی می شود و برای افراد دیابتی نیز خطرناک است. پس بهتر است که به جای نوشیدن آب سیب به خوردن آن اکتفا کنید که برای شما بسیار بهتر و سالم تر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد