اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند قیمت طلا در معاملات امروز/تاثیر تعطیلی بازار بر قیمت طلا و سکه

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:امروز قیمت طلا و سکه نوسان زیادی نداشت.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: امروز با توجه به تعطیلی احتمالی بازار به دلیل کرونا در معاملات اول صبح قیمتها نوسان زیادی نداشت زیرا از یک طرف اونس جهانی به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ثابت بود و از طرف دیگر قیمت دلار هم نوسان زیادی نداشت بنابراین قیمت طلا و سکه در مقایسه با روز گذشته تغییر زیادی نداشت و مجموعا بازار میل به افزایش و یا کاهش نداشت و قیمتها رو به ثبات بود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد فردا بازار تهران به دلیل دستور اتاق اصناف ایران تعطیل می باشد و این دستورالعمل شامل شهرهای قرمز می باشد و طبیعتا شهرهای دیگر معاملات در حال انجام است.

وی معتقد است تعطیلیهای در پیش رو به دلیل کاهش تقاضا و داد و ستد حباب سکه را کاهش خواهد داد اما بر نوسان قیمتها تاثیر گذار نخواهد بود زیرا قیمت طلا تحت تاثیر اونس جهانی و قیمت دلار می باشد.

کشتی آرای گفت در حال حاضر حباب سکه کاهش یافته و اکنون 310 هزار تومان است.

قیمت طلا

قیمت طلا و سکه امروز13 تیر 1400


محمد کشتی آرای در معاملات امروز قیمت سکه طرح قدیم 10میلیون550 هزار تومان ، سکه طرح جدید نیز 10 میلیون820 هزار تومان ،نیم سکه 5 میلیون 800 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون 750 هزار تومان اعلام کرد.


قیمت سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز امروز 2 میلیون300 هزار تومان داد و ستد شد.


امروز قیمت یک مثقال طلا 4 میلیون 620 هزار تومان تا 4 میلیون و 635 هزار تومان در نوسان بود و اکنون 4 میلیون 630 هزار تومان می باشد و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز از یک میلیون 68 هزار تومان تا یک میلیون و 70 هزار تومان در نوسان بود و اکنون یک میلیون 69500 تومان می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد