اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 باور غلط که قاتل زیبایی شما هستند

باورهای غلط درباره زیبایی و مراقبت از سلامتی پوست و مو بزرگترین قتل زیبایی شما هستند.

4 باور غلط که قاتل زیبایی شما هستند


باورهای غلط درباره زیبایی و مراقبت از سلامتی پوست و مو بزرگترین قتل زیبایی شما هستند.

در گوشه کنار فضای مجازی و باورهای قدیمی درباره زیبایی هموره حواشی ای وجود دارد که هیچ کدام پایه و اساس علمی ندارند و در برخی مواقع یا بی تاثیر هستند و یا اثر سوء بر روی سلامتی شما باقی می گذارند.

1. خمیر دندان جوش را ازبین می برد: PH موجود در خمیردندان می تواند باعث نابودی پوست شما شود. گذاشتن خمیر دندان بر روی جوش باعث می شود پوستتان خشک شود و دقیقا همان ناحیه لک شود. حتی ممکن است باعث تحریک پوست شده و موجب قرمز شدن پوست شود.

خمیردندان

2. تراشیدن مو باعث ضخیم تر شدن و افزایش تعداد مو می شود: از بدو تولد تعداد فولیکول های مو ثابت است و تعداد آن ها تغییر نمی کند. درنتیجه استفاده از تیغ باعث زیاد شدن تعداد مو و یا افزایش سرعت رشد آن ها نمی شود. مو دارای حالت مخروطی است به این معنا که ریشه ضخیم و ساقه نازک است در نتیجه هنگام استفاده از تیغ شما ساقه مو را از بین می برید و ریشه باقی می ماند و رشد از همان ناحیه اتفاق می افتد و به همین علت حس می کنید که مو ضخیم تر شده است.

3.لیزر موهای زائد باعث نازایی و انواع سرطان می شود: طول موج لیزر حدود 3 میلی متر است و به هیچ عنوان به اجزای داخلی بدن نمی رسد. پس نمی تواند باعث نازایی در شما شود.

لیزر

4. کندن موی سفید باعث بیشتر شدن آن می شود: دلیل سفید شدن یک تار مو نبود رنگدانه در همان فولیکول مو است در نتیجه در رویش دوباره مو از هم سفید رشد خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد