اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: قیمت طلا صعود خواهد کرد

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز در میان کارشناسان و سرمایه گذاران بازار طلا یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

نظرسنجی: قیمت طلا صعود خواهد کرد


هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز در میان کارشناسان و سرمایه گذاران بازار طلا یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

هفته گذشته نیز کارشناسان وال استریت قیمت طلا را صعودی پیش بینی کرده بودند که با وجود افت قیمت در اواسط هفته طلا توانست هفته را مثبت به پایان برساند.

علاوه بر کارشناسان، سرمایه گذاران نیز همچنان بر روی طلا صعودی هستند و مانند تحلیلگران انتظار دارند قیمت طلا بار دیگر به بالای سطح کلیدی 1800 دلار برسد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1788 دلار قیمت دارد که در روز بیش از 10 دلار و نسبت به آغاز هفته نزدیک به 20 افزایش را از خود نشان داده است.

مهم ترین عامل صعودی شدن قیمت طلا در روز جمعه را می توان مربوط به داده های اشتغال غیر کشاورزی ایالات متحده دانست. هرچند این داده ها بسیار ضعیف نبودند اما با پیش بینی ها نیز فاصله داشتند.

حال پس از توجه بازار به داده های اشتغال مهم ترین اتفاقی که پیش روی طلا قرار دارد صورت جلسه فدرال رزرو خواهد بود که می تواند قیمت طلا را بار دیگر دستخوش تغییر کند.

بارت ملک تحلیلگر بازار طلا بر این باور است که قیمت طلا طی هفته ی پیش رو می تواند رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و قیمت ان افزایش یابد.

در نظرسنجی هفته گذشته کیتکو نیوز 13 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند 69.2 درصد از آنها بر روی طلا صعودی بودند و 30.8 درصد نیز رای ممتنع دادند. در نظرسنجی این هفته هیچ کدام از کارشناسان به نزولی شدن قیمت طلا رای ندادند.

علاوه بر تحلیلگران 256 سرمایه گذار بازار نیز در این نظرسنجی شرکت کردند 49.6 درصد از انها معتقد به صعودی شدن قیمت طلا، 25.8 درصد نزولی و 24.6 درصد ممتنع بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد