اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 درس مهم زندگی که می توانید از گیاهان بیاموزید

گیاهان نیز مانند انسان ها موجوداتی زنده به حساب می آیند. اگرچه دارای قدرت تفکر نیستند اما درس های بزرگی را برای یک زندگی بهتر به شما می دهند.

5 درس مهم زندگی که می توانید از گیاهان بیاموزید


گیاهان نیز مانند انسان ها موجوداتی زنده به حساب می آیند. اگرچه دارای قدرت تفکر نیستند اما درس های بزرگی را برای یک زندگی بهتر به شما می دهند.

گیاهان می توانند یکی از بزرگترین درس های زندگی هر فرد را به او بدهند.

1. درس اول

رشد کردن ناگهانی رخ نمی دهد. شما برای رشد کردن باید به خودتان برسید و مراقب خودتان باشید. هنگامی که شروع به رشد کردن کردید فراموش نکنید که کمی مکث کرده و میزان رشد و موفقیت های خود در زندگی را بسنجید.

گیاهان

2. درس دوم

شما مجبور هستید از ناحیه امن خود خارج شوید. این بخشی جدایی ناپذیر از رشد کردن است. شما کار اشتباهی نکرده اید فقط به یک گلدان بزرگتر و فضای بیشتری نیاز دارید. از بزرگ شدن نترسیدف بزر فکر کنید و بزرگ رویا پردازی کنید.

3. درس سوم

از دست دادن بخضی از زندگی است. بسیاری از گیاهان برگ هایشان را از دست می دهند تا برای رشد برگ های بزرگتر فضای بیشتری داشته باشند. چیزهای غیر ضروری را دور بریزید و یاد بگیرید تمام چیزهایی که انرژی شما را در راه رشد کردن می گیرند رها کنید و تنها بر روی خودتان تمرکز کنید.

موفقیت

4. درس چهارم

هر کجا که انرژی خود را صرف کنید از همان جا نیز رشد خواهید کرد. گیاهان به آب و نور احتیاج دارند اما هر کدام نیاز های منحصر بفرد خود و مدت زمان متفاوتی برای رشد کردن دارند. این توجه را به خودتان نیز داشته باشید. با دقت به نیاز های خود توجه کنید و به ان ها پاسخ دهید.

5. درس پنجم

ریشه های شما مهم هستند. تجربیات گذشته شما باورها و نوع نگاه تان به جهان را شکل می دهد. البته به این معنی نیست که از دست شما دیگر کاری برنمیاید و نمی توانید تغییر کنید یا گذشته شما مانع پیشرفتتان است. روراست بودن، صداقت و پذیررش کلید حل هر مشکلی است. برای این مسئله که تغییر کنید اول باید بپذیرید که شرایط فعلی خوب نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد