اونس طلا2414.89
مظنه14,716,000
18 گرم3,397,200
ارزش سکه33,155,148
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,300,000
ربع14,900,000

گرد، بادامی یا کوچک: فرم چشمان شما چیزهای زیادی در مورد شخصیتتان می گوید

این فقط رنگ چشم شما نیست که گویای شخصیت شماست

گرد، بادامی یا کوچک: فرم چشمان شما چیزهای زیادی در مورد شخصیتتان می گوید

خوشبختی ، لذت ، غم ، دروغ ، عصبانیت: همه این احساسات در چشم آدمها قابل تشخیص هستند؛ وقتی صحبت از برخی احساسات می شود ، چشم ها زیاد صحبت می کنند.حال ، نه تنها احساسات ، بلکه اطلاعات مربوط به شخصیت یک فرد را نیز می توان با مطالعه شکل چشم های او یافت. کنجکاو هستید؟ ما آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

چشم بادومی

افرادی که چشمانشان بادامی است به طور کلی شخصیت گرم و مهربانی دارند. اگر چشمانی به شکل بادام دارید ، به احتمال زیاد محبوب هستید و برای کمک به دیگران همه تلاش خود را می کنید. با این حال ، می توانید کمی مرموز هم باشید، این مسئله باعث می شود مردم نتوانند شما را به خوبی بشناسند. سعی کنید خیلی جدی نباشید و ترمزها را کمی رها کنید.

چشمان کوچک

چشمان کوچکی دارید؟ پس در تمرکز روی خود بسیار خوب هستیدو نگاه انتقادی ، تحلیلی و جدی به زندگی دارید. اغلب فرد باهوش گروه هستید و مردم از شما می خواهند مسائل پیچیده ای را حل کنید. بعضی ها ممکن است فکر کنند شما هیچ احساسی ندارید ، اما کاملا اشتباه است.

چشم های برآمده

چشمان برآمده ممکن است کلمه درستی نباشد ، اما چشمان شما در حفره چشم پنهان نیستند و زیبا به نظر می رسند!شما یک فرد مهربان و شیرینی هستید. یک حلقه کوچک از دوستان و خانواده در اطراف خود دارید. این افراد برایتان همه چیز هستند و هرگز این موضوع را فراموش نمی کنید.

چشمان عمیق

آیا چشمان شما کمی بیشتر در حفره های چشمی فرو رفته اند؟ پس شخصیت درونگرایی دارید که می توانید به تنهایی سرگرم شوید. در دنیای خارج کمی مرموز به نظر می رسید، با این حال ، این به معنای خصیصه منفی نیست.فردی عاشق هستید و وقتی شخصی را خیلی خوب می شناسید ، کاملاً خود را در معرض دید وی قرار می دهید.

چشمان گرد

اگر چشمانی گرد دارید پر از خلاقیت هستید. شما فردی باز ، احساساتی و مشتاق هستید. اغلب در گروه های بزرگ توجه ها را به خود جلب می کنید زیرا جذابیت زیادی دارید. بعضی اوقات ، افرادی که چشمانشان گرد است کمی دست و پا چلفتی هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد