اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با تیرگی دور چشم خود برای همیشه خداحافظی کنید

تیرگی دور چشم یکی از اصلی ترین عواملی است که می تواند زیبایی چشم های شما را ازبین ببرد. استفاده از لوازم آرایش برای پوشاندن تیرگی نیز اشتباه ترین کار ممکن است که شرایط را وخیم تر می کند.

با تیرگی دور چشم خود برای همیشه خداحافظی کنید


تیرگی دور چشم یکی از اصلی ترین عواملی است که می تواند زیبایی چشم های شما را ازبین ببرد. استفاده از لوازم آرایش برای پوشاندن تیرگی نیز اشتباه ترین کار ممکن است که شرایط را وخیم تر می کند.

تیرگی دور چشم از جمله ناراحتی های پوستی است که ناشی از یک بیماری جدی نیست بلکه برگرفته از مراقبت های نادرست از پوست است که البته جای نگرانی نیز ندارد زیرا به راحتی با اصلاح عادت های نادرست و مراقبت از پوست سریعا برطرف می شود.

با انجام اصلاحات زیر در عادت های روزانه خود تیرگی دور چشم خود را برطرف کنید.

1. ضد آفتاب

دور چشم نیز مانند دیگر نقاط پوست صورت نیاز به مراقبت در برابر نور خورشید دارد زیرا در طولانی مدت می تواند موجب تیرگی، گودی و چروک های زودتر از موعد شود.

ضد آفتاب

2. کرم دور چشم

شاید به شما گفته باشند که افراد زیر 25 سال نیازی به استفاده از کرم دور چشم ندارند در صورتی که این گفته اشتباه است. افراد زیر 25 سال ممکن است با ناراحتی های پوستی مواجه نباشند اما استفاده از کرم دور چشم و مراقبت های پوستی در سنین بالا به آن ها کمک می کند تا تیرگی دور چشم، گودی و چروک در امان بمانند.

3. استفاده از سیگار و دخانیات

استفاده از دخانیات یکی از عوامل اصلی و مهم در ایجاد تیرگی و چروک پوست است. این مواد سموم زیادی را وارد بدن می کنند و باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی پوست و سلامت کلی بدن می شوند.

4. مالیدن دور چشم

ماساژ پوست می تواند به سفت شدن و جریان خون در زیر پوست کمک کند اما مالیدن چشم ها باعث آلوده شدن پوست دور چشم ها شده و می تواند باعث ایجاد چروک در اطراف ان ها شود.

چشم

5. آبرسانی به دور چشم

پوست اطراف چشم نیز نیاز به ابرسانی برای حفظ طراوت خود دارد. در صورت کمبود چربی و رطوبت در اطراف چشم می تواند باعث ایجاد حلقه های تیره در اطراف چشم شود. آبرسانی مناسب هب دور چشم می تواند این مشکل را برطرف کند.

6. آب کافی

نوشیدن آب کافی به بهبود عملکرد ارگان ها مختلف بدن کمک می کند. معمولا اولین اثرات کم آبی بدن بر روی پوست و مو است در نتیجه خوردن آب کافی می تواند به شما در بهبود تیرگی دور چشم کمک کند.

آب

7. کم خوابی

این مورد به خوبی قابل مشاهده است که در شب هایی که خواب کافی داشته اید صبح آن روز پوست شما تازگی و سلامت خود را نشان داده است اما در شب هایی که خواب ناکافی و نامناسب داشته اید به خوبی تیرگی و چروک را در پوست خود مشاهده کرده اید. در نتیجه خواب کافی می تواند در از بین بردن تیرگی های دور چشم شما موثر باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد