اونس طلا2350.29
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

با این 6 درمان دیگر نگران آفتاب سوختگی در تابستان نباشید

با شروع فصل تابستان شدت و میزان افتاب سوختگی نیز بالا می رود. اگر تلاش کنید در ساعات ظهر نیز از خانه خارج نشوید باز هم امکان آفتاب سوختگی و عرق سوز شدن همچنان وجود دارد.

با این 6 درمان دیگر نگران آفتاب سوختگی در تابستان نباشید


با شروع فصل تابستان شدت و میزان افتاب سوختگی نیز بالا می رود. اگر تلاش کنید در ساعات ظهر نیز از خانه خارج نشوید بازهم امکان آفتاب سوختگی و عرق سوز شدن همچنان وجود دارد.

پوست شما در صورت آفتاب گرفتن بیش از حد و بدون محافظت مناسب و استفاده از ضد آفتاب و لباس می تواند بسوزد. برای کمک به بهبود و تسکین سوزش پوست و التهاب ناشی از آفتاب سوختگی مهم است که به محض مشاهده آفتاب سوختگی ، آن را درمان کنید.

1. برای کمک به تسکین درد ناشی از آفتاب سوختگی مرتباً دوش آب سرد بگیرید. به محض بیرون آمدن از حمام به آرامی پوست خود را خشک کنید اما کمی آب بر روی پوست خود بگذارید. سپس برای حفظ رطوبت و آب موجود در پوست خود از یک مرطوب کننده استفاده کنید. این کار می تواند به کاهش خشکی پوست کمک کند.

دوش آب سرد

2. برای درمان آفتاب سوختگی پوست از مرطوب کننده ای استفاده کنید که حاوی آلوئه ورا یا سویا باشد. برای الیتام بخش های آفتاب سوخته می توانید از کرم هیدروکورتیزون استفاده کنید که می توانید بدون نسخه پزشک آن را تهیه کنید. آفتاب سوختگی را با محصولات "-cine" مانند بنزوکائین درمان نکنید ، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست یا ایجاد واکنش آلرژیک شود.

3. می توانید برای کاهش تورم، قرمزی پوست و تکسین درد از آسپرین و یا ایبوپروفن استفاده کنید.

4. سعی کنید آب اضافی بنوشید. آفتاب سوختگی مایعات را از سطح پوست دور می کند و باقی مانده آب در اعماق بدن قرار می گیرد. نوشیدن آب اضافی هنگام آفتاب سوختگی به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند.

آب سرد

5. اگر پوست شما دارای تاول شده است، اجازه دهید تاول ها خوب شوند. تاول زدن پوست به معنای آفتاب سوختگی درجه دو است. شما نباید تاول بزنید ، زیرا تاول برای بهبود پوست شما و محافظت از شما در برابر عفونت ایجاد می شود.

6. هنگام بهبود پوست آفتاب سوخته از پوست خود مراقبت بیشتری کنید. هنگام بیرون رفتن از خانه لباس تمام محل های آفتاب سوخته را بپوشانید. از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید و به یادداشته باشید از پارچه ای استفاده کنید که نور از آن عبور نکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد