اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

«زخم کاری» رکورد «آقازاده» را شکست!

«زخم کاری» در یک روز توانست بیش از ۱۳ میلیون بازدید را ثبت کند و به عدد ۱۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ رسیده است. این رکورد پیش از این در اختیار سریال «آقازاده» بوده است.

«زخم کاری» در یک روز توانست بیش از ۱۳ میلیون بازدید را ثبت کند و به عدد ۱۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ رسیده است. این رکورد پیش از این در اختیار سریال «آقازاده» بوده است.

به گزارش سایت طلا،سریال زخم_کاری در قسمت چهارم موفق شد رکورد بیشترین میزان دقیقه تماشا را در میان سریال‌های نمایش خانگی در یک روز بشکند.

به گزارش فیلیمو، «زخم کاری» در یک روز توانست بیش از ۱۳ میلیون بازدید را ثبت کند و به عدد ۱۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ رسیده است. این رکورد پیش از این در اختیار سریال «آقازاده» بوده است.

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث بازیگران «زخم کاری» هستند.

سیاوش طهمورث که در سریال «زخم کاری» با بازی او از شبکه نمایش خانگی پخش شده است، در همان قسمت های اول از این مجموعه به قتل می رسد. با این حال او شخصیت «خان عمو» در «زخم کاری» را دارای ابعاد مختلف می داند.

این بازیگر باسابقه با اشاره به حضورش در سریال «زخم کاری» گفت: آقای محمدحسین مهدویان (کارگردان) را از نزدیک نمی‌شناختم. آقای کیومرث مرادی، کارگردان تئاتر به عنوان مسئول انتخاب بازیگر در این سریال حضور داشتند و با من تماس گرفتند و گفتند کاری در نمایش خانگی است که بر اساس داستان مکبث نوشته شده است. چون عادت ندارم بدون خواندن فیلمنامه در کاری حضور پیدا کنم، شش قسمت از فیلمنامه را خواندم و بعد به پروژه پیوستم.

حضورم در «زخم کاری» به دلیل فضای داستان بود

این بازیگر پیشکسوت درباره حضور کوتاهش در «زخم کاری» و در پاسخ به این پرسش که آیا این حضور کوتاه برای شما با ریسک همراه نبود؟ گفت: من برای اولین بار در تمام دوران حرفه‌ای بازیگری ام شش قسمت از ۱۵ قسمت سریال را خوانده بودم. اینکه توانستم در سریال حضور پیدا کنم به خاطر فضای داستان بود که خیلی خوب روایت شده و توانسته بود من را مجاب به حضور کند. برخلاف دوستان جوان من هیچ وقت بعد از گرفتن پلان، مانیتور را نگاه نمی‌کنم و به کارگردان و نگاهی که دارد اعتماد می‌کنم. در «زخم کاری» کاراکتر «خان عمو» فلاش بک‌هایی هم در قسمت‌های بعد دارد که به معرفی شخصیت کمک می‌کند و همین باعث شد شخصیت به خوبی شکل بگیرد. مهدویان سکانس‌های خوبی را گرفته است.

طهمورث در پایان درباره ی «زخم کاری» افزود: در این سه قسمت که از سریال گذشته است صحنه‌های خوبی را می‌بینیم و من لحظات درخشانی در کارگردانی این اثر می‌بینم. مهدویان کارگردان باهوشی است و به خوبی فضای قصه را درک کرده است. من از متن‌های شکسپیر در تئاتر خیلی کار کردم. «زخم کاری» جاه طلبی زنانه را از «مکبث» دریافت کرده است و مابقی یک سوژه ایرانی است که به خوبی پرداخت شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد