اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا قیمت طلا و سکه امروز گران شد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه نسبت به چند روز گذشته روند صعودی به خود گرفت.

ابراهیم محمد ولی در مصاحبه اختصاصی با طلا گفت: امروز نسبت به چند روز گذشته قیمت سکه و طلا گران شد زیرا از یک طرف افزایش اونس جهانی به همراه افزایش نرخ ارز در بازار داخلی و از طرفی افزایش تقاضا موجب بالا رفتن قیمت طلا و سکه گردید.
وی خاطر نشان کرد به طور کلی فلز زرد در همه جای دنیا نسبت به کوچکترین مسائل سیاسی و اقتصادی حسایت نشان می دهد و مدام در حال نوسان است و بر قیمت طلا تاثیر گذار است .

محمد ولی خاطر نشان کرد :علیرغم اینکه عرضه و تقاضا بر قیمت سکه تاثیر گذار است اما بر روی قیمت طلا تاثیر گذار نیست.

بازار طلا
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت علیرغم اینکه انتظار داشتیم قیمت طلا و سکه همانند هفته گذشته کاهشی باشد اما امروز متاسفانه با شروع معاملات روند افزایشی به خود گرفت.

وی در پایان گفت:اگر موانع و مشکلات بر سر راه تولید ،صادرات و مواد اولیه واردات برداشته شود و از طرفی محدودیتهای کرونا هم برداشته شود و رفت و آمد بین کشورها همانند گذشته شود میتوان انتظار رونق در صنعت طلا را داشته باشیم.

قیمت طلا و سکه5 تیر 1400

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز اونس جهانی 1782 دلار، هر مثقال طلای 17 عیار 4 میلیون و545 هزار تومان ، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و 49 هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و 490 هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و 650 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و600هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و250 هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد