اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 نوشیدنی معجزه گر برای کاهش وزن در کمترین زمان

بخش زیادی از بدن انسان از مایعات و آب تشکیل شده است که نشان می دهد مایعات در فعل و انفعالات بدن نقش مهمی دارند. همچنین مایعات و به ویژه آب در سوخت و ساز بدن و افزایش متابولیسم بسیار موثر هستند و می توانند منجر به کاهش وزن شوند.

8 نوشیدنی معجزه گر برای کاهش وزن در کمترین زمان


بخش زیادی از بدن انسان از مایعات و آب تشکیل شده است که نشان می دهد مایعات در فعل و انفعالات بدن نقش مهمی دارند. همچنین مایعات و به ویژه آب در سوخت و ساز بدن و افزایش متابولیسم بسیار موثر هستند و می توانند منجر به کاهش وزن شوند.

هنگامی که تصمیم دارید یک سبک زندگی سالم را انتخاب کنید و بر این اساس وزن خود را کاهش دهید برخی از نوشیدنی ها به کمک شما می آیند.

تحقیقات نشان داده است که نوشیدنی هایی مانند چای سبز، قهوه و نوشیدنی های حاوی پروتئین بالا متابولیسم را تقویت می کنند، سیری را افزایش می دهند و گرسنگی را کاهش می دهند که همه این موارد ممکن است باعث کاهش وزن شوند.

چای سبز

1. چای سبز

چای سبز حاوی نوعی آنتی اکسیدان به نام کاتچین است که باعث افزایش چربی سوزی و تقویت متابولیسم می شود. همچنین چای سبز حاوی کافئین است که می تواند با افزایش سطح انرژی و بهبود عملکرد در هنگام ورزش به کاهش وزن کمک کند.

2. قهوه

نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه می توانند با افزایش متابولیسم، کاهش کالری دریافتی و تحریک چربی سوزی باعث کاهش وزن شوند.

3. چای سیاه

مطالعات نشان داده است که پلی فنول های موجود در چای سیاه که نوعی از آنتی اکسیدان ها به شمار می روند، با کاهش کالری دریافتی، تحریک تجزیه چربی و تقویت و رشد باکتری های مفید روده باعث کاهش وزن می شوند.

چای سیاه

4. آب

نوشیدن آب بیشتر می تواند با سیر نگه داشتن شما در بین وعده های غذایی و افزایش کالری سوزانده شده، برای کاهش چربی موجود در ناحیه پهلوها مفید باشد. همچنین تحقیقات نشان می دهد که خوردن آب قبل از غذا می تواند به شما در کاهش کالری و کاهش وزن کمک کند.

5. سرکه سیب

سرکه سیب حاوی اسید استیک است. ترکیبی که می تواند با کاهش سطح انسولین، بهبود متابولیسم، سرکوب اشتها و سوزاندن چربی باعث کاهش وزن شود. سرکه سیب تخلیه معده را کند می کند و به شما کمک می کند برای مدت زمان بیشتری سیر بمانید و ممکن است پرخوری را کاهش دهد.

6. چای زنجبیل

مطالعات انسانی و حیوانی نشان داده است که زنجبیل می تواند باعث سیری، کاهش اشتها و افزایش متابولیسم شود که برای دوران کاهش وزن بسیار مفید است.

زنجبیل

7. نوشیدنی های با پروتئین بالا

نوشیدنی هایی که دارای پروتئین زیادی هستند می توانند گرسنگی را کاهش دهند، منجر به کاهش اشتها شوند و سیری را تقویت کنند، این امر هنگام تلاش برای از بین بردن چربی اضافی مهم است. شما میتوانید از پودر پروتئین آب پنیر و یا نخود استفاده کنید.

8. آب سبزیجات

آبمیوه با افزایش وزن در ارتباط است در عین حال آب سبزیجات می تواند با افزایش میزان مصرف سبزیجات و کاهش مصرف کربوهیدرات ها در ارتباط باشد که هر دو عاملی مهم در کاهش وزن هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد