اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد قیمت طلا هم زمان با افزایش تورم

پس از ریزش های اخیر قیمت طلا، این فلز گرانبها هم اکنون در حال نشان دادن برخی از حرکات صعودی است. کارشناسان بر این باورند که افزایش قیمت طلا ناشی از داده های مربوط به تورم می باشد.

رشد قیمت طلا هم زمان با افزایش تورم


پس از ریزش های اخیر قیمت طلا، این فلز گرانبها هم اکنون در حال نشان دادن برخی از حرکات صعودی است. کارشناسان بر این باورند که افزایش قیمت طلا ناشی از داده های مربوط به تورم می باشد.

هم اکنون هر اونس طلا با بیش از 10 دلار افزایش در عدد 1784 دلار در حال معامله بوده و قیمت نقره نیز با رشد 0.20 دلاری به عدد 26.13 دلار رسیده است.

نگرانی ها نسبت به افزایش تورم و داده های اقتصادی مربوط به افزایش آن را می توان از مهم ترین عوامل حرکت صعودی قیمت طلا طی دو ماه گذشته دانست که قیمت فلز زرد را تا 1900 دلار نیز افزایش داد.

طلا

بازار های سهام جهانی و همچنین بازار سهام ایالات متحده نیز فضای صعودی را سپری کرده اند. با توجه به این که فضای ژئوپلیتیک جهان در آرامش قرار داشته معماله گران توان ریسک پذیری بیشتری یافته و معاملات خود در بازار سهام را افزایش داده اند.

در بازار های دیگر ما شاهد افت شاخص دلار ایالات متحده هستیم. قیمت نفت نایمکس پس از صعود به 74.25 دلار که بالا ترین سطح 2.5 ساله نفت به شمار می رود هم اکنون در سطح 73.15 دلار قرار دارد.

مهم ترین خبر جهانی که می تواند بر روی بازار فلزات تاثیر بگذارد نیز تصمیم روسیه مبنی بر افزایش مالیات بر برخی کالا های صادراتی مانند فولاد است که می تواند قیمت این فلزات را در سطح جهانی افزایش دهد.

از نظر فنی طلا همچنان در یک مسیر نزولی قرار دارد و نمودار ها نشان دهنده یک الگوی نزولی روزانه هستند. کارشناسان بر این باورند که طلا برای صعودی شدن باید از سطح میانگین متحرک 200 روزه خود در 1840 دلار عبور کند.

مهم ترین مقاومت های روبه روی طلا نقاط 1795 دلار و 1800 دلار هستند که عبور از آنها می تواند قیمت طلا را به سمت مقاومت اصلی آن در 1850 دلار برساند.

در طرف دیگر نمودار، طلا ابتدا در نقطه 1773 دلار حمایت شده و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت این فلز گرانبها به سمت حمایت بعدی خود در 1761 دلار حرکت خواهد کرد. افت بیشتر قیمت طلا می تواند آن را به پشتیبانی اصلی آن در 1700 دلار برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد