اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 کار ساده ای که رئیس جمهور آمریکا نمی تواند انجام دهد

همه ما می دانیم که رئیس جمهور وظایف و اختیارات بسیاری دارد ، اما باید بدانیم که رئیس جمهور آمریکا قادر به انجام یکسری کارهای "معمولی" نیست

10 کار ساده ای که رئیس جمهور آمریکا نمی تواند انجام دهد

تماس با دوستان

بنظر میرسد تماس گرفتن با دوستان در هر زمان از روز کاملاً طبیعی باشد، اما برای رئیس جمهور، این کارآسانی نیست چراکه باید از طریق یک خط خصوصی تماس بگیرد. بنابراین اگر رئیس جمهور آمریکا بخواهد به یکی از دوستانش زنگ بزند ، اول باید سرویس مخفی را در جریان بگذارد.


رفتن به سینما

رئیس جمهور ایالات متحده نمی تواند به سالن سینما برود. بنابراین ،فیلم ها به کاخ سفید آورده شده و در تئاتر شخصی آنها بازی می شود.

غذا خوردن در بیرون

رفتن به بیرون برای غذا خوردن ممنوع کامل نیست، اما سرویس مخفی باید از قبل، از برنامه ها آگاه شود تا رستوران را قبل از ورود رِیس جمهور ایمن کنند. همچنین یک "چشنده غذا" وجود دارد که سالم بودن غذا را تضمین کند.

رانندگی با ماشین

رئیس جمهور با یک ماشین ضدگلوله همراه با راننده ای که دوره های آموزشی زیادی دیده به بیرون می رود. با این حال رئیس جمهور مجاز است در مکان شخصی پیاده روی یا دوچرخه سواری کند. ریگان و جورج دبلیو بوش مجاز به تردد در مناطق امن بودند.


حضور در نمایش ها یا رویدادهای ورزشی فرزندان

یکی دیگر از اشکالات بزرگ ، به گفته روسای جمهور سابق که تأثیرگذار بر خانواده است؛ رئیس جمهور مجاز به شرکت در مسابقات ورزشی برای فرزندان یا نوه های خود نیست.


استفاده از فناوری بدون نظارت

با تمام پیشرفت های جدید فن آوری ، سرویس مخفی همیشه باید منتظر تهدیدها باشد. به همین دلیل ، از ترامپ خواسته شد، حساب توییتری خود را محدود کند. رسانه های اجتماعی به عنوان مکانی در نظر گرفته می شود که همه می توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند ، اما این مورد در مورد رئیس جمهور آمریکا صادق نیست.

ممنوعیت پروازهای تجاری

رئیس جمهور آمریکا نمی تواند از پروازهای عادی استفاده کند.

باز کردن پنجره ها

به نظر نمی رسد که این یک اتفاق بزرگ باشد ولی با این وجود باز کردن پنجره ها برای رئیس جمهور آمریکا ممنوع است. به دلیل احتیاط های ایمنی ، هیچ پنجره ای در کاخ سفید یا اتومبیل قابل باز شدن نیست. یک استثنا برای میشل اوباما بانوی اول سابق ایجاد شد. در راه رفتن به اجلاس کمپ دیوید برای مدت پنج دقیقه به وی اجازه داده شد تا شیشه اتومبیل خود را باز کند تا از چیزی که برای دیگران بسیار طبیعی به نظر می رسد لذت ببرد.


نظافت دفتر

به طور مشخص از رئیس جمهور خواسته می شود که دفتر یا نامه های خود را تمیز نکند. قبل از بیرون ریختن هر چیزی، باید توسط کارکنان بررسی شود.


از نظر فنی هیچ چیز

قوانین و دستورالعمل های بسیاری وجود دارد که رئیس جمهورآمریکا باید آنها را دنبال کند. اما با اینحال کسی که حرف آخر را می زند رئیس جمهور است و اگر بخواهد کاری کند که به دلایل ایمنی مجاز نیست ، مانند بازدید از یک منطقه ناامن ، سرویس مخفی باید اطمینان حاصل کند که این اتفاق به مطمئن ترین شکل ممکن انجام میشود.هرچند رئیس جمهور همیشه ملزم به همراهی سرویس مخفی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد