اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

به این دلیل باید از موهای روی برس خود در گلدان قرار دهید

گیاهان ظاهری مد روز ، زنده و زیبا به خانه شما می بخشند ،با این کار گیاهان خود را زنده نگه می دارید.

با این کار تضمین می کنید گیاهان خود را زنده نگه دارید

گیاهان ظاهری مد روز ، زنده و زیبا به خانه شما می بخشند. اما باید مراقب گل های خود باشیم . آیا شما در خشک کردن گیاهان بهتر از زنده نگه داشتن آنها هستید؟ پس وقت آن است که یک ترفند جدید اعمال کنیم. برس موی خود را بردارید - بله ، درست خواندید - و سپس موها را به گیاهان خود اضافه کنید. باور کنید یا نکنید ، آن موهای جدا شده از برس، گیاهتان را زنده نگه می دارد.


تقویت کننده

همواره زنده و سرحال نگه داشتن گیاهان دشوار است.آبیاری منظم گیاهان و قرار دادن آنها در جای مناسب شروع خوبی است. اما ، متأسفانه ، به اینجا تمام نمی شود. باید اطمینان حاصل کنید که گیاه شما مقدار زیادی مواد مغذی دیگر دریافت می کند. می توانید گیاه خود را با مقداری تقویت کننده تأمین کنید.

یک دسته مو

من مطمئن هستم که شما از دیدن دسته بزرگ مو روی برستان متعجب شده اید و احتمال دارد ، این دسته را به سطل آشغال بیندازید. انجامش نده! موی برس شما شگردی برای زنده نگه داشتن گیاهان خانگی است.

کود کشاورزی

موهای برس شما به عنوان یک کود طبیعی برای همه گیاهانتان عمل می کند. دلیل آن این است که مو حاوی نیتروژن است و این همان چیزی است که گیاهان برای زنده ماندن به آن نیاز دارند. در واقع ، موها حتی از کود نیز بهتر عمل می کنند. شما احتمالاً چنین انتظاری را نداشتید.


صبر

انتظار نداشته باشيد كه اين پروسه کود دهی ،به سرعت اتفاق بيفتد. دقیقا چکار باید کرد؟ خاک گلدان را سوراخ کنید و سپس دسته های مو را از روی برس مو برداشته و بکارید. اطمینان حاصل کنید که اخیراً موهای شما رنگ نشده است ،شما این مواد شیمیایی را در گیاهان خود نمی خواهید.از آن ببعد، باید برای این روند صبور باشید زیرا حدود دو سال طول می کشد تا موها کاملاً تجزیه شوند. فقط در این صورت است که مواد فعال آزاد می شوند. صبر چیز خوبی است ، درست است؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد