اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اگر مو هایی بلند و سالم می خواهید این 8 غذا را بخورید

بسیاری از افراد به مو های بلند علاقه دارند اما رشد موهایشان بسیار کند است. بسیاری نیز موهای بلندی دارند اما درگیر مشکلاتی مانند موخوره و نازک شدن مو ها هستند.

اگر مو هایی بلند و سالم می خواهید این 8 غذا را بخورید


بسیاری از افراد به مو های بلند علاقه دارند اما رشد موهایشان بسیار کند است. بسیاری نیز موهای بلندی دارند اما درگیر مشکلاتی مانند موخوره و نازک شدن مو ها هستند.

رژیم غذایی شما می تواند تاثیر بسیاری بر رشد مو های شما و همچنین کیفیت و سلامتی آنها داشته باشد. در نتیجه اگر مو هایی بلند و سالم می خواهید این 8 غذا را بخورید.

1. اسفناج: اسفناج مملو از آهن، اسیدفولیک، ویتامین A و بتاکاروتن است که فوق العاده برای سلامت موهای شما مفید است. افزودن اسفناج به رژیم غذایی خود می تواند مانع از شکستگی مو های شما شده و رشد آن را افزایش دهد.

2. سیب زمینی شیرین: مانند اسفناج سیب زمینی شیرین نیز سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است. بتاکاروتن نوعی پروتئین بوده که به سلامت پست سر کمک کرده و ویتامین A نیز در تسریع رشد مو نقش دارد.

سیب زمینی شیرین

3. انواع آجیل: آجیل ها سرشار از اسید های چرب مفید مانند امگا 3 هستند که برای سلامت پوست و موی شما ضروری است. همچنین برخی از آجیل ها مانند بادام سرشار از ویتامین E بوده که برای رشد و سلامت مو مفید است.

4. آووکادو: این میوه سبزرنگ مانند آجیل ها سرشار از اسید های چرب مفید و ویتامین A می باشد که می تواند سلامت موها را بهبود بخشیده و رشد آن را سریع تر کند.

5. تخم مرغ: تخم مرغ سرشار از پروتئین و بیوتین است که برای موهای سالم ضروری هستند. در واقع کمبود پروتئین می تواند باعث ریزش مو شود.

تخم مرغ

6. ماهی سالمون: ماهی سالمون سرشار از اسید های چرب امگا 3 بوده و علاوه بر تقویت سلامت مو می تواند ظاهری زیبا و براق به موهای شما بدهد.

7. دارچین: دارچین به گردش خون کمک کرده و در نتیجه می تواند اکسیژن بیشتری را از طریق راه ها به پوست سر و ریشه موهای شما برساند که در نتیجه رشد موها افزایش پیدا می کند.

8. ماست یونانی: این ماست سرشار از ویتامین B5 است که مانع از نازک شدن و ریزش موها می شود که در نتیجه می تواند سلامت موهای بلند شما را حفظ کرده و به زیبا تر شدن آنها کمک کند.

ماست

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد