اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیت کوین باز هم سقوط کرد، آیا امکان بازگشت دوباره بیت کوین وجود دارد؟

طی هفته های گذشته قیمت بیت کوین سقوط های شدیدی را شاهد بوده و برخی از سرمایه گذاران این ارز دیجیتال ضرر های بسیاری را متحمل شده اند.

بیت کوین باز هم سقوط کرد، آیا امکان بازگشت دوباره بیت کوین وجود دارد؟


طی هفته های گذشته قیمت بیت کوین سقوط های شدیدی را شاهد بوده و برخی از سرمایه گذاران این ارز دیجیتال ضرر های بسیاری را متحمل شده اند.

روز گذشته بیت کوین به پایین ترین قیمت خود از ماه های ابتدایی سال رسیده و تا 29300 دلار سقوط کرد اما پس از ان قیمت بیت کوین دوباره توانست رشد کرده و هم اکنون 33 هزار دلار قیمت دارد.

مهم ترین عاملی که باعث حرکت نزولی شدید بیت کوین شد را می توان تعطیل شدن 90 درصد قدرت استخراجی چین به دستور دولت این کشور دانست.

بیت کوین

طی ماه های گذشته دولت چین تصمیمات متعددی را برای محدود کردن و تحت کنترل درآوردن بیت کوین اتخاذ کرده است که در نتیجه آن معامله گران این رمزارز فروشنده شده و از هر گونه خرید خودداری کرده اند.

کارشناس بازار، سیفدین آموس، می گوید طبق تحلیل های تاریخی نمی توان جلوی بیت کوین را گرفت. پیش از این بیت کوین حتی پس از یک اصلاح 80 درصد نیز به میدان بازگشته است.

طبق گفته آموس بیت کوین می تواند فارغ از سیستم های سیاسی و بانکی عمل کند و این موضوع آن را با طلا و دیگر دارایی های سنتی متفاوت می سازد.

قیمت بیت کوین

از این رو نمی توان عملا بیت کوین را ممنوع کرد. در واقع تنها کاری که می توان انجام داد این است که خود را از استفاده از بیت کوین منع کرد که مانع از رشد بیت کوین نخواهد شد.

طبق گفته آموس تا زمانی که کاربران نسبت به استفاده از بیت کوین همچنان از خود تمایل نشان داده و در شبکه این رمز ارز باقی بماند هیچ فرد یا نهادی نمی تواند ان را ممنوع کند.

با این اوصاف می توان پیش بینی کرد که حتی اگر بیت کوین یک اصلاح قیمتی 80 درصدی را نیز متحمل شود دوباره پس از مدتی بازگشته و قیمت آن افزایش می یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد