اونس طلا2364.75
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

گرانترین هتل های جهان که شما را شگفت زده خواهند کرد+ عکس

هتل ها در ابتدا تنها مکان هایی برای اقامت کوتاه مدت برای مسافران به حساب می آمدند اما با گذشت زمان و پیشرفته شدن امکانات هتل ها، آن ها خود نیز به یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در سراسر جهان تبدیل شدند.

گرانترین هتل های جهان که شما را شگفت زده خواهند کرد+ عکس


هتل ها در ابتدا تنها مکان هایی برای اقامت کوتاه مدت برای مسافران به حساب می آمدند اما با گذشت زمان و پیشرفته شدن امکانات هتل ها، آن ها خود نیز به یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در سراسر جهان تبدیل شدند.

هرساله مسافران زیادی برای تجربه یک اقامت کوتاه مدت و لاکچری این هتل ها را انتخاب می کنند و از امکانات آن ها بهره مند می شوند.

در این لیست 10 هتل برتر دنیا و از جمله گرانترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. برج العرب، دبی، امارت متحده عربی

از شگفت انگیز ترین هتل های جهان به شمار می رود و در لیست چهار هتل بلند جهان قرار دارد. این هتل، تنها هتل 7 ستاره جهان است و دارای یک فرودگاه شخصی هلیکوپتر است که به عنوان ترانسفر مسافران مورد استفاده قرار می گیرد.

2. پلازا، آتن، فرانسه

این هتل در لیست 5 هتل برتر فرانسه قرار دارد و یک نمای بینظیر به برج ایفل را نمایش می دهد. در این هتل مسافران آشپز اختصاصی خود را دارند و هر اتاق، سالن بخار جداگانه دارد. یک شب اقامت در این هتل 27000 هزار دلار است.

3. پالمس کازینو، لاس وگاس، نوادا

این هتل دارای 653 اتاق بسیار مجلل با طراحی مدرن است. مجلل ترین اتاق این هتل به مساحت 800 متر مربع در طبقه 6 این هتل واقع شده است و هزینه آن 35450 هزار دلار است.

4. هتل مارتینز، کن، فرانسه

به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های فرانسه شناخته می شود و در سال 1929 به سبک هنری توسط یک خانواده نجیب زاده ایتالیایی ساخته شده است . از ویژگی های منحصر بفرد این هتل اشراف اتاق ها به خلیج کن می باشد.

5. هتل سلطنتی گرند ریسپورت، آتن، یونان

این هتل دارای 10 رستوران مجلل، 197 اتاق و 76 سوئیت است. از دیر امکانات این هتل می توان به آسانسور بالگرد، لیموزین به همراه راننده و قایق های بادبانی شخصی اشاره کرد. اجاره اتاق در این هتل به مبلغ 40000 هزار دلار است.

6. لاوکالا، جزیره رسورت، فیجی

این هتل شبیه به یک ویلای بسیار مجلل شخصی در مجمع الجزایر فیجی به حساب می آید باید یه شما بگوییم فرصت رزرو این هتل را نخواهید داشت مگر آن که با موسس آن دوستی صمیمانه ای داشته باشید.

7. هتل راج پالاس، جیپور، هند

این هتل، گرانترین هتل آسیا به مبلغ 43000 هزار دلار اجاره روزانه است و این هتل به عنوان یک میراث بزرگ در این کشور شناخته می شود که با اقامت در آن می توانید از موزه میراث غنی هند مربوط به ریاست جمهوری نیز دیدن کنید.

8. هتل چهار فصل تای وارنر، نیویورک، امریکا

ساخت این هتل در سال 1989 شروع شد و به مدت 7 سال به طول انجامید و در زمان ساخت 50 میلیون دلار هزینه داشت. این هتل از گران قیمت ترین هتل های آمریکا به شمار می رود که از ویژگی های خاص آن سقف 360 درجه و پارچه و ملحفه های بافته شده از طلا و پلاتین است. مبلغ اجاره اتاق های این هتل از 50000 هزار دلار است.

9. مجموعه پرزیدنت هتل ویلسون رویال پنت هاوس، ژنو، سوئیس

این مجموعه به نام بیست و هشتمین رئیس جمهور ایالات متحده نامگذاری شده است و در نزدیکی ساختمان سازمان ملل در دریاچه ژنو واقع شده است و نمایی بینظیر به که های آلپ دارد.پنت هاوس این هتل دارای 1800 متر مربع فضا به همراه پنجره های ضد گلوله است. آسانسور های شخصی شما را مستقیما به اتاق تان خواهند برد.

10. زیردریایی لاکچری عاشقان، سنت لوئیس

اجاره اتاق در این هتل هزینه ای معادل 150000 هزار دلار است که ان را به گرانترین هتل جهان تبدیل کرده است. این هتل در عمق قابل توجهی در زیر دریا قرار دارد و به تمام دنیای زیر آب اشراف دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد