اونس طلا2327.51
مظنه15,327,000
18 گرم3,538,200
ارزش سکه34,531,731
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

پیش‌بینی قیمت دلار در معاملات امروز ۲۵ خرداد

قیمت دلار روز دوشنبه ۲۴ خرداد به ۲۴ هزار تومان رسید. نشانه‌ای از نوسان قیمت دلار در بازار امروز دیده نمی‌شود

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار روز دوشنبه ۲۴ خرداد در بازار آزاد با کاهشی ۱۰۰ تومانی به ۲۴ هزار تومان رسید. با فروکش کردن پالس‌های برجامی از وین، حالا از انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر آن بر بازار ارز صحبت می‌شود. نتیجه انتخابات دلار را گران می‌کند؟ آن‌هایی که چنین تصوری دارند این هفته شروع به خریدن دلار کردند و از حالا منتظر شنبه بعد از انتخابات هستند. اما در سوی مقابل برخی اعتقاد دارند که نتیجه انتخابات تاثیری در روند بازار ارز ندارد. آن‌ها می‌گویند دلار یک بار در زمان اعلام اسامی نامز‌دها گران نشده و واکنش بازار بعد از انتخابات نیز، همین خواهد بود. اما امروز سه‌شنبه احتمالا نوسان زیادی در بازار نخواهیم دید.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۰۰ تومان کاهش پیدا کرد. این کاهش قیمت، ارزش اسکناس آمریکایی را به ۲۴ هزار تومان رساند. معاملات ابتدایی بازار در روز قبل، با رقم ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد و حوالی ظهر عدد روبروی نام دلار در صرافی‌ها تا ۲۳ هزار و ۹۸۰ تومان هم عقب‌نشینی کرد. نهایتا آخرین فروش‌های روز دوشنبه بازار آزاد، با رقم ۲۴ هزار تومان صورت گرفت.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز یکشنبه قیمت روز دوشنبه تغییرات
۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان ۲۴ هزار تومان ۱۰۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی روز دوشنبه ۲۴ خرداد به ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان رسید. حدود ساعت ۱۰ و نیم صبح دیروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۷۴ تومان گران شد و تا پایان ساعت کاری این صرافی‌ها، تغییر دیگری مشاهده نشد. بانک‌مرکزی باوجود کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، نرخ فروش این اسکناس را در صرافی‌های زیرنظر خود ۵۷ تومان گران کرد تا اختلاف قیمت دلار آزاد و دولتی چیزی حدود ۴۰۰ تومان باشد.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز یکشنبه قیمت روز دوشنبه تغییرات
۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان ۷۴ تومان افزایش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی دیروز کاهش پیدا کرد. معاملات عمده، با رقم ۲۴ هزار و ۴۰ تومان آغاز شد، اما لفظ‌های روز قبل دلال‌ها، تا ۲۳ هزار و ۸۶۰ تومان هم پایین آمد. نهایتا آخرین نرخ فروش معاملات فردایی به ۲۴ هزار تومان رسید. قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی حوالی قیمت بازار آزاد است و انتظار می‌رود امروز هم نوسان زیادی در بازار ارز شاهد نباشیم.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات کف قیمت سقف قیمت نوسان
۲۴ هزار و ۴۰ تومان ۲۳ هزار و ۸۶۰ تومان ۲۴ هزار و ۴۰ تومان ۱۸۰ تومان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد