اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزییات روند نزولی شاخص بورس 23 خرداد 1400

شاخص کل بورس امروز بسیار پرنوسان شد و در حالی که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار واحد کاهش یافته بود که در ساعات پایانی به یک میلیون و۱۴۴ هزار واحد رسید، اما دوباره روندی نزولی به خود گرفت.

به گزارش سایت طلا،در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۳۶۶۳ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۴۱ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۲۲۰ واحد کاهش یافت و رقم ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۳۹۱ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مپنا و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گلگهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس نیز بیش از ۱۷ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار یک میلیارد و ۸۸ هزار برگه سهم به ارزش ۸۷ هزار و ۳۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

امروز نماد پلیمر آریا ساسول (آریا)، صنعتی مینو (غصینو)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)،‌ پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا)، بهمن دیزل (خدیزل)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، شیر پاستوریزه پگاه فارس (غفارس)، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع)، سیمان ساوه (ساوه) و تولید برق ماهتاب کهنوج (بکهنوج) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار داشتند.

در مقابل گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا)، بیمه تجارت نو (بنو)، بیمه کوثر (کوثر)، ویتانا (غویتا)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، کلر پارس (کلر)، بیمه اتکایی ایرانیان (اتکای) و مدیریت انرژی تابان هور (وهور) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد