اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزییاتی از ریزش 8 هزار و 824 واحدی شاخص بورس تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با وجود عرضه اولیه لیزینگ کارآفرین روندی نزولی داشت؛ به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۸۰۰۰ واحد کاهش یافت.

به گزارش سایت طلا،در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۸۸۲۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۳۲۰۲ واحد کاهش رقم ۳۸۰ هزار و ۷۴۷ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۵۳۹ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال انجام دادند.

امروز دومین عرضه اولیه سال جاری بورس اتفاق افتاد، اما در کمال ناباوری، شاخص کل بورس از ابتدای ساعات معاملات تا پایان رو به کاهش بود.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 45میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 831میلیارد تومان در 230هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 175واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 484واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه تجارت نو و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، زغال سنگ پرورده طبس و نفت ایرانول بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد