اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ازدواج رونق صنعت طلا را رقم خواهد زد

رییس اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: متاسفانه امر ازدواج در ایران کم رونق شده و کسب و کارهایی که مرتبط با این امر هستند با رکود مواجه شده‌اند .

محمد حسین مستغنی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: در حال حاضر به خاطر مسائل سیاسی و انتخابات ریاست جمهوری بازارهای کشور رونق چندانی ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با شروع فصل تابستان و بعد از انتخابات ریاست جمهوری رونقی دوباره در بازار ایجاد گردد.


رییس اتحادیه طلا و جواهر شیراز گفت: هر مساله ای از انتخابات آمریکا تا انتخابات داخل کشور می تواند بر قیمت طلا و ارز تاثیر گذار باشد.

وی ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده شاهد خرید و فروش پر رونق در معاملات و ثبات بیشتر قیمتها باشیم.

بازار طلا
مستغنی خاطرنشان کرد طلا در مقایسه با دیگر کالاها قیمت بالایی ندارد و دارای قیمت مشخص و متناسبی می باشد و به عنوان کالای سرمایه ای از آن یاد کرد که افراد می توانند به عنوان سرمایه گذاری روی طلا حساب باز کنند و از آن استفاده کنند.


وی در مورد عیار طلا گفت عده ای فکر می کنند اگر عیار طلا را پایین بیاوریم قدرت خرید مردم بیشتر می شود این درحالیست ذهنیت مردم غیر تخصصی آن است که طلا با عیار بالاتر مثلا عیار 21 را برای خرید ترجیح می دهند در حالیکه فعلا باید با همین عیار 18 کار را ادامه بدهیم..


رییس اتحادیه طلا و جواهر شیراز اعلام کرد بزرگترین مشکل کشور ایران مصوبات دولت می باشد اگر صادرات و واردات در کشور به راحتی انجام شود کالاها ی داخلی و کالاهای خارجی می توانند با هم رقابت داشته باشد.

بازار طلا

مستغنی گفت طلا موضوع جهانی می باشد و بزرگترین مشکل صنعت طلا در ایران مالیات بر ارزش افزوده است.


وی بیان کرد قانون مالیات بر ارزش افزوده که در مجلس تصویب شده و دولت اجرای آن را تا مهر ماه امسال به تعویق انداخته است که امیدواریم دولت هرچه زودتر آن را اجرایی کند تا هزینه ضرر مردم بابت خرید طلا پایین بیاید و راغب به خرید مصنوعات طلا شوند و از خرید سکه و شمش طلا بیرون بیایند تا رونق دوباره به صنعت طلا بازگردد.


وی خاطرنشان کرد ازدواج امر مهمی در رونق طلا دارد زیرا خرید عروس و داماد و هر کسی در مراسم آنها حضور پیدا می کند و با کادوی طلا آنها را همراهی خواهد کرد و این امر رونق خوبی برای صنعت طلا و خیلی از اصناف به همراه دارد.


وی گفت متاسفانه امر ازدواج در ایران کم رونق شده و کسب و کارهایی که مرتبط با این امر هستند با رکود مواجه شده‌اند .


وی گفت قیمت طلا متاثر از اونس جهانی و قیمت ارز در ایران می باشد که قیمت اونس جهانی را نمی توان قاطعانه پیش بینی کرد اما قیمت ارز در کشور ما دوره اول هر رئیس جمهوری از یک ثباتی برخوردار می باشد.


وی در پایان از زحمات رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان (هوشنگ شیشه بران) و تمامی مسولین برگزار کننده در چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهانچهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد