اونس طلا2301.42
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

نظرسنجی: پیش بینی صعودی بودن طلا با وجود کاهش قیمت آن

هفته گذشته ما شاهد یک ریزش شدید در قیمت طلا بودیم با این وجود، سرمایه گذاران و کارشناسان پیش بینی می کنند که در روز های آینده فلز زرد برای بار دیگر صعودی شود.

نظرسنجی: پیش بینی صعودی بودن طلا با وجود کاهش قیمت آن


هفته گذشته ما شاهد یک ریزش شدید در قیمت طلا بودیم با این وجود، سرمایه گذاران و کارشناسان پیش بینی می کنند که در روز های آینده فلز زرد برای بار دیگر صعودی شود.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته یک نظرسنجی برگذار کرده و از سرمایه گذاران و کارشناسان تقاضا می کند تا قیمت طلا در روز های آینده را پیش بینی کنند.

بسیاری از تحلیلگران همچنان بر این باورند که تورم در حال افزایش بوده و این موضوع می تواند قیمت طلا را افزایش دهد. آنها بر این باورند که با وجود افزایش تورم فدرال رزرو سیاست های سازگار مالی خود را تغییر نداده و این موضوع طلا را افزایشی نگه خواهد داشت.

آخرین نتایج نظرسنجی کیتکونیوز نشان می دهد که احساسات موجود در بازار همچنان صعودی است با این وجود احساسات نزولی نیز میان کارشناسان و سرمایه گذاران در حال رشد است.

طلا

برخی از کارشناسان بر این باورند که طلا رشد زیادی از خود نشان داده و بیش از حد صعود کرده است که در نتیجه دچار اصلاح قیمت خواهد شد.

مارک چندلر تحلیلگر بازار جهانی در میان صحبت های خود اشاره کرد که طلا در حال حاضر در یک مسیر اصلاحی سه مرحله ای قرار داشته و هفته گذشته اولین مرحله را تجربه کرده است.

در نظرسنجی که در هفته گذشته برگذار شد 16 تحلیلگر شرکت کردند که 11 نفر یا 69 درصد از آنها پیش بینی کردند که در روز های آینده هفته جاری قیمت طلا افزایش پیدا خواهد کرد.

از 5 نفر باقی مانده 2 نفر از آنها اظهار داشتند که قیمت طلا در روز های آینده نزولی خواهد شد و در نهایت 3 نفر از آنها نسبت به آینده قیمت طلا موضع خنثی در اختیار گرفتند.

از طرف دیگر 1023 سرمایه گذار در این نظرسنجی شرکت کردند که از این تعداد 522 نفر از آنها یا 52 درصد قیمت طلا را در روز های آینده صعودی پیش بینی کرده بودند.

301 نفر از سرمایه گذاران پیش بینی کردند که قیمت طلا در روز های آینده کاهشی خواهد شد و در نهایت 170 نفر نیز نسبت به آینده قیمت طلا اعلام بی طرفی کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد