اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گران ترین عطر های جهان که برای خرید آنها باید میلیاردر باشید

همه ما علاقه داریم تا بوی خوبی داشته باشیم زیرا نه تنها باعث احساس خوب در خود ما شده بلکه، اطرافینمان هم احساس خوبی نسبت به ما پیدا می کنند. به همین دلیل عطر ها و خوشبو کننده ها محبوبیت بسیاری دارند.

گران ترین عطر های جهان که برای خرید آنها باید میلیاردر باشید


همه ما علاقه داریم تا بوی خوبی داشته باشیم زیرا نه تنها باعث احساس خوب در خود ما شده بلکه، اطرافینمان هم احساس خوبی نسبت به ما پیدا می کنند. به همین دلیل عطر ها و خوشبو کننده ها محبوبیت بسیاری دارند.

از همین جهت بازار عطر ها و پرفیوم ها هر روز در حال رشد بوده و محصولات جدیدی را عرضه می کنند. عطر های خوب عموما قیمت های نسبتا بالایی دارند اما با این وجود عطر هایی نیز وجود دارند که قیمتشان باور نکردنی به نظر می رسد.

ما در اینجا قصد داریم برخی از گران قیمت ترین پرفیوم ها در جهان را به شما معرفی کنیم که ثروتمندان از آنها استفاده می کنند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا تا به حال هیچکدام از این پرفیوم ها را امتحان کرده اید؟

1. Annick Goutal Eau d’Hadrien

این عطر یکی از گران قیمت ترین عطر ها در جهان است که تنها یک اونس (28 گرم) از آن 441 دلار قیمت دارد. این پرفیوم ابتدا در سال 1981 عرضه شده و به دلیل بسیار خوب آن هنوز به عنوان یکی از محبوب ترین ها شناخته می شود.

2. JAR Bolt of Lightning

این عطر که در سال 2001 معرفی شد رایحه گل ها را داشته و مخصوص بانوان است. مواد تشکیل دهنده آن شامل گل های شرقی شده و هر اونس از آن 765 دلار قیمت دارد.

3. Joy by Jean Patou

ژان پاتو یکی از محبوب ترین نام ها در صنعت عطر سازی است. این عطر که توسط وی و با استفاده از رایحه گل ها ساخته شده است یکی از نادر ترین و همچنین گران ترین عطر ها در جهان است که هر اونس از آن 850 دلار قیمت دارد.

4. Caron Poivre

این عطر که رایحه چوب، گل و فلفل را به شما هدیه می دهد در سال 1954 تولید شده است. قیمت هر بطری یک اونسی از این عطر 1000 دلار می باشد.

5. Hermès 24 Faubourg

گفته می شود که رایحه این عطر فراموش نشدنی است. ماندگاری بالا و بوی لذت بخش ان هرکسی را شیفته خود می کند. یکی از مهم ترین دلایل قیمت بالای این عطر ساخته شدت تنها 1000 بطری از ان است و قیمت 1500 دلاری به آن می دهد.

6. Clive Christian No. 1

Clive Christian به دلیل ساخت عطر هایی با کیفیت بسیار بالا مشهور است. اما بهترین عطری که تا کنون به بازار عرضه کرده عطر شماره یک آن است که 2150 دلار قیمت دارد.

7. Chanel Grand Extrait

شنل به احتمال زیاد معروف ترین و محبوب ترین برند عطر می باشد. شنل این عطر را در سال 1921 خلق کرده است و به عنوان یک گنجینه برای کلکسیونر های عطر به شمار می رود. هر اونس از این عطر 4200 دلار قیمت دارد.

8. Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes

این عطر ترکیبی از سه عطر منحصر به فرد باکارات است که در یک بطری کریستالی جذاب و منحصر به فرد بسته بندی شده است. قیمت این عطر 6800 دلار می باشد.

9. Clive Christian No. 1 Imperial Majesty Perfume

این عطر با موادی مانند دارچین و وانیل ساخته شده است. علاوه بر کیفیت بالای این عطر بطری ان نیز فوق العاده بوده و با طلا و الماس تزئین شده که قیمتی 12721 دلاری به آن می دهد.

10. DKNY Golden Delicious Million Dollar Fragrance Bottle

ساخت این عطر حاصل کار مشترک یکی از مطرح ترین عطر ساز ها با یک جواهرساز خبره است که در نتیجه یک محصول فوق العاده را به شما ارائه می دهد. قیمت این عطر یک میلیون دلار می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد