اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

عراقچی: آمریکا و اروپا تصمیمات سخت بگیرند

معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد: اکنون زمان آن است که آمریکا و اروپایی‌ها تصمیات دشوار خود را بگیرند و ما امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد: اکنون زمان آن است که آمریکا و اروپایی‌ها تصمیات دشوار خود را بگیرند و ما امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

به گزارش سایت طلا ،«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مسئول تیم مذاکره‌کننده ایران، در گفت‌وگویی اظهار کرد: با وجود اینکه پیشرفت‌های خوبی در روند مذاکرات حاصل شده اما هنوز بر سر برخی موضوعات کلیدی باید به توافق دست یافت.

وی با بیان اینکه این طرف دیگر است که باید تصمیمات سخت بگیرد، افزود: اکنون زمان آن است که آمریکا و اروپایی‌ها تصمیات دشوار خود را بگیرند و ما امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

به گزارش سایت طلا ، پنجمین دور از گفت‌وگوهای وین روز گذشته پس از ۱۰ روز رایزنی با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به پایان رسید.

براساس توافق انجام شده، هیات‌ها برای رایزنی‌های بیشتر به پایتخت‌ها برگشته و در روزهای آینده دور جدید گفت‌وگوها آغاز خواهد شد.

دور جدید مذاکرات وین در چارچوب کمیسیون مشترک برجام به منظور احیای توافق وین با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا از ۱۳ فروردین ماه سال جاری به صورت مجازی کلید خورد و چهار دور مذاکرات به صورت حضوری برگزار شد.

شهر وین پایتخت اتریش باز هم از چهارم خرداد ماه میزبان دور پنجم این مذاکرات بود. مذاکراتی که ۹ روز به طول انجامید و شب گذشته (چهارشنبه/۱۲ خرداد ماه) پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برای جمع بندی مذاکرات، مقرر شد تنفسی داده شود و روسای هیأت‌ها به منظور مشورت‌ها و تصمیم‌گیری‌های بیشتر به پایتخت‌ها بازگردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد