اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا رو به افزایش است

رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات گفت:از دولت آینده انتظار داریم از سازندگان و تولید کنندگان صنعت طلا حمایت کند.

کیومرث امیریان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: روند اونس جهانی در حال حاضر رو به صعود است و در حالیکه ارزهای دیجیتال این روزها افت شدیدی دارند همه سرمایه‌گذاران را به سمت بازار طلا که امن ترین سرمایه‌گذاری می باشد سوق داده و به همین علت بازار اونس جهانی رو به افزایش قیمت می باشد .


رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات بیان کرد روند قیمتها در بازار داخلی متاثر از نرخ دلار می باشد و بازار ساز باید بازار را کنترل کند.

وی پیش بینی کرد قیمت طلا با توجه به افزایش اونس جهانی و متغیرهای داخلی رو به صعود است.

بازار طلا

امیریان اظهار تاسف کرد بخاطر شرایط کرونا و تعطیلی های کرونایی و عدم حضور مردم در مراکز خرید بخاطر پروتکلهای بهداشتی، سازندگان و تولید کنندگان در شرایط خوبی نیستند وفروش طلای ساخته شده از سال گذشته تا کنون حدود 70 درصد افت داشته است.


وی اعلام کرد بهترین و امن ترین سرمایه گذاری در حال حاضر خرید طلا می باشد زیرا دلار را از لحاظ اقتصادی قابل کنترل نیست و مردم هر چه به سمت ارزهای خارجی کشیده نشوند بهتر است.


رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات بیان کرد انتخابات و مسائل سیاسی بر روی قیمت طلا تاثیر گذار می باشد اما امیدواریم بانک مرکزی بتواند قیمت ها را کنترل نماید .
امیریان در پایان گفت : از دولت آینده انتظار داریم از سازندگان و تولید کنندگان صنعت طلا حمایت کند و ارزش افزوده را برای آنها مشخص کند زیرا اگر دولت از آنها حمایت کند به بخش صادرات کشور کمک شایانی خواهند کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد