اونس طلا2299.19
مظنه14,812,000
18 گرم3,419,300
ارزش سکه33,371,436
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این کارها صورت شما را به یک صورت پر از جوش تبدیل می کند

پوست شما نیز مانند موهایتان تحت تاثیر تغذیه و عادات روزانه شما قرار دارد و هرگونه تغییر مثبت منفی در سبک زندگی شما می تواند باعث ایجاد هرنوع مشکل پوستی و جوش بر روی صورت شما شود.

این کارها صورت شما را به یک صورت پر از جوش تبدیل می کند


پوست شما نیز مانند موهایتان تحت تاثیر تغذیه و عادات روزانه شما قرار دارد و هرگونه تغییر مثبت منفی در سبک زندگی شما می تواند باعث ایجاد هرنوع مشکل پوستی و جوش بر روی صورت شما شود.

9 فعالیت روزانه شامل سبک زندگی و نوع تغذیه شما را معرفی خواهیم کرد که می توانند موجب افزایش جوش بر روی صورت شما شوند.

1. خوابیدن بر روی بالشت آلوده

روبالشی خود را هفته 2 تا 3 بار بشویید. هنگامی که صورتتان را بر روی بالش آلوده به عرق و سلول های مرده پوست قرار می دهید پوست دچار جوش می شود. یکی از دلایل شایع جوش زدن در یک طرف صورت خوابیدن به همین علت است که معمولا با یک طرف صورت بر روی بالش آلوده می خوابید.

جوش

2. استفاده از براش و پد آرایشی آلوده

این مورد نیز می تواند موجب جوش زدن صورت شود زیرا آلودگی را از طریق منافذ باز پوست به صورت منتقل می کند. پد و براش ها را هفته ای یک مرتبه بشویید.

3.استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی فیک

این لوازم در بدترین و غیر بهداشتی ترین شرایط ممکن تولید می شود و ترکیبات اصلی آن ها زیر نظر متخصص نیست و مشخص نیست از چه موادی تولید می شوند. بدترین راه ممکن برای جوش زدن استفاده از این لوازم آرایشی و مراقبتی است.

4. مصرف بیش از اندازه شیر

طبق مطالعاتی که انجام شده است مصرف زیاد لبنیات و مخصوصا شیر باعث ایجاد جوش می شود. اگر لبنیات زیادی مصرف می کنید برای مدتی مصرف آن را کنترل کنید تا نتیجه مشخص شود.

شیر

5. شستن صورت با شامپو بچه

PH موجود در شامپو بچه متناسب با موی بچه است و با PHصورت شما متفاوت است. استفاده از شامپو بچه موجب کدر شدن و جوش زدن یا باز شدن منافذ پوست می شود. در صورت تجویز پزشک و به طبق دستور العمل می توانید از آن استفاده کنید.

6. چسباندن موبایل به صورت

در ابتدا سعی کنید که تماس های تلفنی خود را با هندزفری پاسخ دهید و از چسباندن موبایل به صورت خود دوری کنید زیرا موبایل یکی از آلوده ترین وسایلی از که می تواند به راحتی آلودگی را به صورت شما منتقل کند.

7. استرس و اضطراب

همه شما به خوبی می دانید که استرس و اضطراب می توانند تنظیم هورمون های شما را به هم بریزند و موجب جوش زدن بر روی صورت شوند.

استرس

8. مصرف غذاهایی با طبع گرم یا فست فود و شکر

مصرف بیش از حد غذاهایی که طبع گرمی دارند و یا روغن زیادی در خود جای داده اند مانند آجیل یا فست فود ها باعث جوش زدن می شود. در مصرف این مواد غذایی تعادل را رعایت کنید.

9. استایل مو

ریختن دائمی مو بر روی پیشانی مانند مدل چتری باعث ایجاد جوش بر روی پیشانی می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد