اونس طلا2321.65
مظنه15,316,000
18 گرم3,535,700
ارزش سکه34,506,948
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم25,100,000
ربع15,100,000

روحانی: همه باید کاری کنیم که مردم پای صندوق رأی بیایند و اصلح را انتخاب کنند

رئیس‌جمهور گفت: همه باید کاری کنیم که مردم با راحتی، امید و نشاط پای صندوق رأی بیایند و به اصلح رأی بدهند؛ نه اصلح از نظر فردی بلکه از نظر برنامه و استراتژی اصلح باشد؛ مردم می‌خواهند بهترین فرد این بار سنگین را بر دوش بگیرد.

به گزارش سایت طلا ،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: راه‌حلی که امام خمینی(ره) برای اداره کشور ارائه داد، رأی مردم بود و ایشان فرمود "میزان رأی ملت است" و نباید از این فرمایش امام فاصله بگیریم. نظریه امام این بود که مردم نقش اصلی و تعیین‌کننده در قدرت و اداره کشور را داشته باشند و طبق همین نظریه نیز جمهوری اسلامی ایران را بنیانگذاری کرد؛ بسیاری با این مخالف بودند و 22 بهمن 1357 انقلاب پیروز شد و 10 فروردین 1358 مردم پای صندوق آرا رفتند.

وی افزود: اساس نهضت ما از همه‌پرسی شروع شد و نظام جمهوری اسلامی مورد تأیید و تصویب بیش از 98 درصد مردم قرار گرفت و کدام انقلاب در دنیاست که در یک سال 5 همه‌پرسی و انتخابات مهم برگزار کرده باشد. راه ما اداره کشور از این طریق آرای مردم است؛ نباید از این مسیر امام که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و هست، فاصله بگیریم، نباید فردی از روی نادانی بگوید "مهم نیست که مردم کم رأی بدهند و این مهم نیست".

رئیس‌جمهور ادامه داد: این مهمترین مسئله است و صندوق رأی و انتخابات مهم‌ترین مسئله است و همه باید کاری کنیم که مردم با راحتی، امید و نشاط پای صندوق رأی بیایند و به اصلح رأی بدهند؛ نه اصلح از نظر فردی بلکه از نظر برنامه و استراتژی اصلح باشد. مردم می‌خواهند بهترین فرد این بار سنگین را بر دوش بگیرد.

روحانی عنوان کرد: اگر یک دولت قوی با پشتوانه آرای قوی مردم با شعار و استراتژی روشن با جهان در این کشور روی‌کار نبود، گذراندن سه‌سال و نیم جنگ تمام‌عیار اقتصادی به‌مراتب سخت‌تر از این شرایطی بود که گذشت. تدبیر این دولت کاری کرد که ترامپ نتوانست خودش را از انزوا و تنهایی نجات بدهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد