اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختراعات بسیار مهمی که به فراموشی سپرده شدند

از گذشته های دور اختراعات بسیار زیادی در سرتاسر جهان وجود داشته است که بسیاری از آنها با وجود اهمیت بالایشان به دست فراموشی سپرده شده اند.

اختراعات بسیار مهمی که به فراموشی سپرده شدند


از گذشته های دور اختراعات بسیار زیادی در سرتاسر جهان وجود داشته است که بسیاری از آنها با وجود اهمیت بالایشان به دست فراموشی سپرده شده اند.

برخی از این اختراعات به اندازه خوب به نظر می رسند که ممکن است از عدم پیشرفت و همه گیر شدنشان ناراحت شود. در ادامه می توانید این اختراعات را ببینید.

1. راکتور هسته ای شخصی

در گذشته و هم زمان با اوج گسترش و نوآوری های مربوط به انرژی هستی انواعی از راکتور ها اختراع شدند که می توانستند در هر محله قرار گرفته و برق و انرژی آن منطقه را تامین کنند اما کم کم از دور خارج شده و به فراموشی سپرده شدند.

2. خودروی تماما الکتریکی

در اواخر دهه 1990 جنرال موتورز یک خودروی تماما الکتریکی را تولید کرد که هیچ نیازی به بنزین و دیگر سوخت های فسیلی نداشت. در آن زمان این اختراع به سرعت از بین رفت چرا بسیاری از خریداران از باتری آن ناراضی بوده و شرکت های نفت نیز موانعی برای آن ایجاد کردند.

3. رمزگذاری دیجیتال اسلوت

در این سیستم که در سال 1999 در شرف همه گیر شدن بود می توانست داده ها مانند فیلم ها را به شکل بسیار مؤثری فشرده سازد و حجم انها را کاهش دهد. اما پیش از انتشار کد ها، اسلوت خالق این سیستم به شکل مشکوکی از دنیا رفت.

4. درمان بیماری های قلبی

در سال های گذشته نوعی درمان برای بیماری های قلبی مربوط به کرونر ایجاد شد اما به دلایلی مؤثر شناخته نشده و از دور خارج گردید.

5. بارور کننده ابر

ویلهلم رایش نوعی دستگاه برای افزایش باران اختراع کرد. نمونه اول این دستگاه چندان قدرتمند نبود اما پیش از آزمایش نمونه دوم، دستگاه توسط دولت ضبط شده و اطلاعی از ان وجود ندارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد