اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چیزهای عجیبی که نمی دانستید قابل خوردن هستند

برخی از چیزها در دنیا وجود دارند که شما نمی توانید تصور کنید که می شود آن ها را خورد اما به طرز عجیبی قابل خوردن هستند و افرادی در دنیا آن ها را می خورند.

چیزهای عجیبی که نمی دانستید قابل خوردن هستند


برخی از چیزها در دنیا وجود دارند که شما نمی توانید تصور کنید که می شود آن ها را خورد اما به طرز عجیبی قابل خوردن هستند و افرادی در دنیا آن ها را می خورند.

پوست درخت

پوست درخت از گذشته به عنوان غذا توسط انسان ها مصرف می شده است و یکی از رایج ترین خوراکی هایی که از پوست درخت بدست می آید دارچین است. می توانید از قسمت داخلی پوست بسیاری از درختتان آرد درست کنید و به جای آرد از آن در غذاها استفاده کنید.

کاکتوس

کاکتوس از آن دسته گیاهانی است که سعی می کنید به آن نزدیک نشوید. اما خوردن آن بنظر ایده جالبی می آید. اگر در فضای مجازی جستجو کنید می توانید دستور غذاهای زیادی با کاکتوس پیدا کنید.

کاکتوس

تاج خروس

تاج خروس از غذاهای پرطرفدار در فرانسه و ژاپن است و برای درمان آرتروز زانو نیز استفاده می شود.

پوست تخم مرغ

اخیرا پوست تخم مرغ به عنوان کود گیاهی به کار برده می شود اما نکته جالب تر این است که به علت داشتن مواد معدنی بالا به عنوان مکمل کلسیم مصرف می شود.

چرم

در برخی کشورها پوست حیوانات به عنوان غذا استفاده می شود.به عنوان مثال پونمو نام پوست گاوی است که فرآوری می شود تا همراه با گوشت مصرف شود. این غذا در نیجریه بسیار رایج است، اما دانشمندان به این نتیجه رسیده اند ک هیچ ارزش غذایی ندارد.

قاصدک

گل قاصدک

در این لیست غذاهای عجیب قاصدک سالم ترین ماده قابل خوردن است. گل قاصدک سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین A - C- K و منبعی غنی از پتاسیم و آهن است. این گیاه در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان دارو استفاده می شود.

طلا

طلا از نظر بیولوژیکی راکد است. یعنی هیچ واکنش شیمیایی نشان نمی دهد و می تواند از سیستم گوارشی بدون اینکه جذب روده ها شود عبور کند. به همین دلیل است که در برخی رستوران ها از طلای 24 عیار برای تزئین غذا استفاده می کنند. اگر عیار طلا کمتر باشد ناخالصی دارد و قابل خوردن نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد