اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیشرفته ترین ربات های جهان را ببینید

ربات ها به عنوان آینده فناروری شناخته می شوند و تصورات زیادی نیز درباره آینده آنها شکل گرفته است. ما در اینجا قصد داریم برخی از پیشرفته ترین ربات های جهان را به شما معرفی کنیم.

پیشرفته ترین ربات های جهان را ببینید


ربات ها به عنوان آینده فناروری شناخته می شوند و تصورات زیادی نیز درباره آینده آنها شکل گرفته است. ما در اینجا قصد داریم برخی از پیشرفته ترین ربات های جهان را به شما معرفی کنیم.

1. Spot

این ربات که ظاهری شبیه به یک سگ دارد می تواند بسیاری از فعالیت های آن را انجام دهد. ویژگی بسیار جالب آن توانایی پایین آمدن از پله ها بوده و می تواند شما در کار های مختلفی از جمله حمل بار کمک کند.

2. Digit

دیجیت یک ربات انسان نما است که توانایی بلند کردن وسایل تا وزن 18 کیلوگرم را دارا می باشد. این ربات در سال 2019 طراحی شده و توانایی کمک کردن به افراد در خانه و همچنین عملیات جستجو و نجات را دارا می باشد.

3. Cassie

این ربات بسیار شبیه به دیجیت بوده و در سطح پایین تری از آن قرار می گیرد. توانایی این ربات در عملیات جستجو و نجات بوده و پیش بینی می شود که از آن در آینده استفاده به عمل آید.

4. Pepper

این ربات توانایی درک احساسات، تشخیص چهره و زبان انسان ها را دارا می باشد. این ربات می تواند از طریق صفحه ای که بر روی سینه آن قرار دارد با دیگران تعامل کند.

5. HRP-5P

این ربات از دسته ربات های سری HRP بوده و توانایی انجام کار با ابزار های مختلف و اشیاء بزرگ در کارهای ساختمانی را دارد.

6. Stuntronic

این ربات توسط شرکت دیزنی ساخته شده و هدف آن سرگرم کردن مردم است. توانایی های این ربات در چرخش، انجام حرکات جالب و از این دسته موارد است.

7. Aquanaut

از این ربات برای انجام کار های مختلفی در زیر آب استفاده می شود. این ربات در حالت زیر آب می تواند تا عمق 300 متر فرو رفته و با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

8. Atlas

این ربات به عنوان چابک ترین ربات انسان نما شناخته می شود. هوش مصنوعی این ربات به آن کمک می کند تا موانع را تشخیص داده و آنها را دور بزند.

9. Asimo

این ربات می تواند به سه زبان انگلیسی، چینی و ژاپنی با مردم ارتباط برقرار کرده و کار هایی مانند دویدن، رقص و یا لگد زدن زیر توپ فوتبال را انجام دهد.

10. Sophia

سوفیا کامل ترین ربات انسان نما در جهان است که می تواند تا 50 حالت چهره انسانی را تقلید کند. این ربات در ابتدا برای اهداف آموزش، تحقیق و سرگرمی ساخته شده و تا حد بسیار زیادی شبیه یک انسان عمل می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد