اونس طلا2338.53
مظنه14,486,000
18 گرم3,344,100
ارزش سکه32,636,958
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,500,000
ربع14,900,000

عجیب، راحت ترین و جالب ترین سینما های جهان را ببینید

تماشای فیلم یکی از کارهایی است که برای همه ما لذت بخش است. حال اگر این کار را در یک سینمای عجیب و جذاب انجام دهید این لذت می تواند چند برابر شود.

عجیب، راحت ترین و جالب ترین سینما های جهان را ببینید


تماشای فیلم یکی از کارهایی است که برای همه ما لذت بخش است. حال اگر این کار را در یک سینمای عجیب و جذاب انجام دهید این لذت می تواند چند برابر شود.

ما در اینجا قصد داریم برخی از عجیب ترین و جالب ترین سینما ها در سرتاسر جهان را به شما معرفی کنیم. اگر بتوانید به یکی ازآنها بروید کدام را انتخاب می کنید؟

1. Enzian Theater

این سینما به دلیل پخش فیلم های هنری خود مشهور است. افرادی که به این سینما می روند می توانند بر روی صندلی های راحت اطراف یک میز نشسته و همراه با تماشای فیلم غذا بخورند.

2. سینما الکتریک

این سینما که در لندن قرار دارد به شما این امکان را می دهد که در تخت هایی دراز بکشید و به تماشای فیلم بپردازید. علاوه بر تخت ها در ردیف اول، صندلی های بسیار راحت، بزرگ و چرمی برای ردیف های بعدی در نظر گرفته شده است.

3. Blitz Megaplex

این سالن سینمای پیشرفته شعبه های زیادی داشته و در کشور اندونزی قرار دارد. در این سینما شما می توانید بر روی مبل های تخت شو بنشینید و فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید.

4. باشگاه سینما های نارنجی

در این سینما که شبیه یک کلاب است می توانید روی مبل های بسیار راحت نشسته و حتی درخواست پتو بدهید. به علاوه میز هایی رو به روی شما قرار دارد که می توانید از آنها برای خوردن غذا و نوشیدنی استفاده کنید.

5. سینما گنبد

این سینما که یک سقفی گنبدی شیشه ای دارد در کشور نیوزیلند قرار داشته و فضایی بسیار راحت، سنتی و زیبا را به شما ارائه می دهد که در کنار تماشای فیلم می توانید به خوردن پیتزا و نوشیدنی بپردازید.

6. سینمای سر باز DokuFest

این سینما در جمهوری کوزو قرار داشته و در فضای باز است. آنچه این سینما را متمایز می کند دیدن فیلم در هوای آزاد و حتی نشستن بر روی چمن ها است.

7. Sci-fi Dine-in Theater

این سینما که در واقع سینما/رستوران است به شما امکان می دهد تا در خودرو های کلاسیک نشسته و به همراه خوردن غذا و نوشیدنی از دیدن فیلم ها، کلیپ ها و انیمیشن های دهه های 40 و 50 میلادی لذت ببرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد