اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه تنها راه فرار از رکود اقتصادی

هومن زنگنه گفت:برگزاری نمایشگاه تنها راه فرار از رکود اقتصادی میباشد،باید نهایت تلاش خود برای برگزاری نمایشگاه با رویکرد صادرات و حضور برندهای مطرح در سطح دنیا داشته باشیم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا جواهر ایران در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:برگزاری نمایشگاه جزو اولویتهای مهم اقتصادی کشور می باشد و تنها راه فرار از رکود اقتصادی میباشد.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده بتوانیم نمایشگاه های اختصاصی بیشتری با رویکرد صادرات و حضور برندهای مطرح در سطح دنیا را داشته باشیم.
هومن زنگنه بیان کرد چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان دارای چند ویژگی خاص و منحصر به فرد می باشد اولا در فضای خاص و با استاندارهای بین المللی بر گزار شده است

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

وی از حضور پررنگ همکاران در قسمت ماشین آلات وصنایع وابسته و روسای اتحادیه های طلا از استان های مختلف کشور و برگزاری چهارمین میز طلای کشوری در این نمایشگاه خبر داد.


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان خاطرنشان کرد با توجه به تحریم‌ها و شرایط کرونایی استقبال از این نمایشگاه را بسیار خوب و موفق عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد در سال آینده با فضای بیش از ده هزار متر مربع و حضور غرفه ها نمایشگاه شروع به کار نماید و مشارکت کنندگان در رسته ها مختلف از جمله تولیدکنندگان و صادر کنندگان،فروش ،ماشین آلات،شرکت های دانش بنیان و اتحادیه ها استقبال ویژه ای داشته باشند و شاهد حضور برندهای مختلف بین المللی در سطح دنیا باشیم.

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان
هومن زنگنه درباره برگزاری نشستهای مختلف در حاشیه نمایشگاه گفت بسیار لازم و مفید است به شرطی که به نتیجه لازم برسد و مصوبات آن اجرایی شود.


وی در پایان از مجموعه زرین به عنوان بهترین سایت اطلاع رسانی اقتصادی کشور به خصوص در حوزه صنعت طلا و جواهر تشکر و قدردانی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد