اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه طلا می تواند به پیشرفت این صنعت کمک کند

حمید رضا نیکخواه گفت: همکاران صنعت طلا در نمایشگاه می توانند با آخرین دستاوردها و مصنوعات در حوزه طلا آشنا شوند.

حمیدرضا نیک خواه در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: با محدودیتهای کرونایی و وضعیت اصفهان به حالت نارنجی خوشبختانه استقبال خوبی از چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر شده و حدود 70 درصد غرفه ها با حضور مشارکت کنندگان پر شده است.

رییس بازرسی اتحادیه طلا و جواهر اصفهان بیان کرد نمایشگاه طلا قطعا باعث پیشرفت و رونق این صنعت خواهد شد و باعث می شود تمام همکاران صنعت طلا با آخرین دستاوردها و مصنوعات در حوزه طلا آشنا می شوند و از این پتانسیل موجود استفاده خواهند کرد.

وی بزرگترین مشکل این صنعت را ارزش افزوده دانست و گفت در حال حاضر تمام رسته های صنفی با این مشکل مواجه هستند و ابزار امیدواری کرد هر چه زودتر این مشکل حل شود.

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان


نیکخواه ابراز امیدواری کرد دولت جدید بتواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند ،چون مردم نسبت به سنوات قبل با فقر و مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو شده اند.


عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر اصفهان پیشنهاد کرد متصدی نمایشگاه هر سال نباید تغییر کند و به خصوص در نمایشگاه طلا و جواهر هر چهار یا پنج سال یک نفر می بایستی با برنامه ریزی مشخص و دقیق مجری برگزاری نمایشگاه باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد