اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین مقاصد جهان برای ماه عسل کجاها هستند؟

ماه عسل را می توان خاطره انگیز ترین سفر زندگی بسیاری از افراد دانست. اهمیت این سفر باعث می شود مقصد آن نیز مهم باشد و باید بسیار هوشمندانه درباره آن تصمیم گرفت.

بهترین مقاصد جهان برای ماه عسل کجاها هستند؟


ماه عسل را می توان خاطره انگیز ترین سفر زندگی بسیاری از افراد دانست. اهمیت این سفر باعث می شود مقصد آن نیز مهم باشد و باید بسیار هوشمندانه درباره ان تصمیم گرفت.

ما در اینجا قصد داریم برخی از بهترین مقاصد برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم. آیا به این مکان ها سفر کرده اید؟ کدام مقصد در لیست مورد علاقه های شما قرار می گیرد؟

1. کرواسی

این کشور مدیترانه ای دارای سواحل خیره کننده و مکان های مختلفی مانند شهرهای تپه ای باستان گرفته تا دریای دوقلوی یکسان کارائیب را درون خود جا داده است. همچنین در اینجا می توانید غذا های بسیار خوشمزه ای را پیدا کنید که می تواند یک ماه عسل رویایی را برای شما رقم بزند.

کرواسی

2. کارائیب

جزایر کارائیب یک مقصد فوق العاده برای ماه عسل به شمار می رود. این جزایر آب و هوای استثنایی یک جزیره به همراه سواحل زیبا و اقامت گاه های مجلل را به شما هدیه می دهد.

3. تاهیتی

اگر از علاقه مندان جزیره هستید و گیاهان عجیب و غریب را دوست دارید جزیره تاهیتی بهترین مکان برای ماه عسل شما به شمار می رود.

4. سنت لوئیس

سنت لوئیس یک جزیره فوق العاده است که توسط دریای کارائیب و اقیانوس اطلس احاطه شده است. این جزیره دارای خلیج های خلوت و زیبا، مناظر کوهستانی و همچنین جنگل های بارانی است که شما را مسحور خود می کند.

5. بلیز

اگر دوست دارید به مکانی به بروید که افراد مشهور نیز ماه عسل خود را در آنجا سپری می کنند به بلیز بروید. در اینجا شما می توانید بر روی سواحل با ماسه های سفید دراز بکشید، در کنار صخره های مرجانی شنا کنید و یا از جنگل های سرسبز بارانی لذت ببرید.

بلیز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد