اونس طلا2319.89
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نمایشگاه طلای اصفهان با پتانسیل های بین المللی

محمد کشتی آرای گفت: نمایشگاه اصفهان در مقایسه با نمایشگاه های خارجی بسیار در سطح عالی می باشد و روز به روز توسعه و پیشرفت را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

محمد کشتی آرای درمصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: نمایشگاه اصفهان در مقایسه با نمایشگاه های خارجی از جمله کانادا،اروپا ،هنگ کنگ ،تایلندو.... بسیار در سطح عالی میباشد و امید است با مشارکت کنندگان بیشتر روز به روز توسعه در این نمایشگاه را شاهد باشیم.


وی گفت اصفهان قطب تولید طلا در کشور هست و پتانسیل پیشرفت در این زمینه دارد و در آینده نه چندان دور کشور های اروپایی و آسیایی شرقی برای شرکت در این نمایشگاه و برای داشتن غرفه و پاویون استقبال بی نظیری خواهند کرد تا محصولات خود به نمایش بگذارند.


کشتی آرای خاطر نشان کرد در نمایشگاه می توان مشکلات صنعت طلا را مطرح کرد اما به شرطی که پیگیری شود و فقط در حد صحبت کردن نباشد.

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت بزرگترین مشکل این صنعت را ارزش افزوده و کاهش تعرفه ماشین آلات و ابزار آلات وابسته دانست و گفت ماشین آلات باید به راحتی وارد شود و تا بتوانیم تولیدات را با کیفیت بالا عرضه کنیم.


وی بزرگترین پیشرفت کشورهایی از جمله ترکیه،ایتالیا و هنگ کنگ را برگزاری منظم چهار نمایشگاه در سال ،دو نمایشگاه بین‌المللی و دو نمایشگاه محلی دانست و این مساله را عامل پیشرفت صنعت طلا در این کشورها دانست.

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان


محمد کشتی آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت با برگزاری نمایشگاه تبادل افکار و تبادل اطلاعات صورت خواهد گرفت و باعث خواهد شد که پیشرفتی در صنعت صورت بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد